pululf Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Har lastet ned demoen, og spilte litt i går. Det blir veldig intenst av og til! Spesielt når jeg ved et "uhell" slo på bilalarmen i enspillermodus... "HERE THEY COME!!" Jeg bare omgwtf. Plutselig var det zombier overalt! Likte også det at alle zombiene ser forskjellige ut. Gjør det litt mer "realistisk" Endret 18. november 2008 av pululf Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå må jeg bare få kjøpt spillet da... spilte demoen. Og bare den var drittbra. Hvordan er da det ferdige spillet tro? Tipper bare KONGE! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Har også lyst å kjøpe spillet, men man har ikke evig med penger heller. Det er så mange nye og spennende spill som kommer ut, at de bare lokker oss til å bli blakke Endret 18. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Wiciwato, derfor velger man bare ut spill man er sikker på at er det riktige for deg. Desverre er det så mange akkurat nå... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Nettopp. Har jo spilt demoen en stund nå, og den var jo knallgøy, men jeg må si at jeg begynner å bli litt lei av de samme banene gang etter gang. Vet ikke om det er så lurt å kjøpe det. Sånn som FC2, de viste jo oss supergrafikk og fett, brennende gress, men etter å ha spilt det i noen timer ble jeg drittlei av fram og tilbake, fram og tilbake bla bla bla osv. Endret 18. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hos meg kommer det at steamserverne er for opptatt til å gjennomføre forespørselen når jeg starter spillet, wtf? Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har det blitt noen forbedringer i metoden for å finne spill, eller går det hele fortsatt ganske random? Er mest bekymret for at du kunne be spillet finne en server, noe det ville brukt en time på, mens du er ute av stand til å gjøre noe som helst med det. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Enormt morsomt spill. Jeg likte demoen godt, men de bretta der er ingenting sammenlignet med scenarioene som kommer senere i kampanjen (desverre ble serveren droppa litt ut i level 4). Spilte nettopp rundt Death Toll på advanced og det var meget tilfredstillende, ved finalen kom det 3 tanks! Hadde tre grønne barer i ping så var god gang deg, eneste som er litt kjipt er at laptoppen min har et dårlig grafikkort så jeg kjører omtrent alt på det laveste for å redusere lag. Gleder meg til å prøve versus mode men det får vente til i morgen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har lagget som pokker hos meg i hvert spill. Hordene ser ut som en gjeng roboter. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Når starter vi her Sexytime! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Ready to play in approximately : 1hour 7minuts... For en pinelse å vente.!! Sjekkliste: Headsett, mic √ Coca Cola √ Melkesjokolade √ Utkoblet ringeklokke √ Mobilen "gjenglemt" på badet √ Dama sørger for middag √ Får bruke tiden til å adde folk fra L4D gamer.no gruppen til vennelisten... Legg meg til : http://steamcommunity.com/profiles/76561197971674589 Endret 18. november 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Helvete ta at jeg har særemne nå, vil spille! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er klar for en session om en times tid kanskje. Må spise middag og. Tenkte å begynne fra starten og se hvor langt man kommer, på advanced. Noen som vil bli med? Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Får spillet senere i dag jeg og noen kompiser speiser på 4-packen... sparer rundt hundre kroner eller noe.. gleder meg så sinnsykt!!!!! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Se dansemusa jeg har Dansemusa Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er klar for en session om en times tid kanskje. Må spise middag og. Tenkte å begynne fra starten og se hvor langt man kommer, på advanced. Noen som vil bli med? Jeg blir nok med. Om jeg ikke finner noen kollegaer fra jobben da. Skal spise nå snart. Tilbake rundt kvart over 5. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå nytter det ikke å spille. Blir disconnected etter noen minutter. Trodde virkelig Valve lærte noe av demoen jeg. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Spilt igjennom de to første "filmene" på expert nå. Rimelig morro. Dritfett å gjemme seg inn i små rom og smadre løs på alt, som kommer løpende i slutten av et chapter => Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nå nytter det ikke å spille. Blir disconnected etter noen minutter. Trodde virkelig Valve lærte noe av demoen jeg. Har spilt gjennom "No Mercy" og "Death Toll" med forferdelig lagg! Greide det smertefritt uansett Litt vrient til tider var det da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er nok rushtid på serverne nå. Er så mye lag in-game at det ikke er noe vits. Ser bare zombiene hakke forbi deg med 2 frames i sekundet, selv om all grafikken flyter helt fint. Nytter ikke å sikte på dem, må bare skyte i blinde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå