araziel Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det mulighet for å spille mot de som har spillet på pc, online med xbox? Er nok ikke det, ser fram til dagen jeg kan eie konsoll-tullinger med microskillsene mine dog Spilte gjennom expert alene med en AI nettopp (drepte to stk), it's too eeeeasy! Håper folk setter opp servere med nerfa melee asap etter launch. Begynner også å gå lei mapsene nå, ser fram til fullversjonen ja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Og spille med ai eller venner er 2 vidt forskjellige ting. Spiller man med AI er det griselett, de gjør ikke mennesklige feil;) Lenke til kommentar
araziel Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Og spille med ai eller venner er 2 vidt forskjellige ting. Spiller man med AI er det griselett, de gjør ikke mennesklige feil;) Har spilt gjennom med meg og en kompis også altså, men det ble enda lettere. AIene er rubbish i forhold til en menneskelig spiller (dog de er flinkere å heale ). Så langt har jeg dødd mer av random FF enn zombier dog, yay for randoms. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tips for folka: Man kan dø to ganger før du dør helt, så man burde spare på medpacken De to første gangene du dør kan du bli plukka opp av venner igjen. Hjalp masse når jeg og en gjeng spilte på Expert. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Ja, har tenkt litt på å utnytte det at man kan komme seg opp igjen to ganger før man dør. Synes at folk kan joine L4D-chatten til forumet :/ var jo helt tomt der jo, selv om det var kjempemange pålogget. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) det har ikke så mye å si om du bruker medpacken første eller andre gangen du dør, du mister like mye helse uansett Endret 17. november 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg og en venn deler på steam accounten vår, kan vi spille det sammen på noen måte? Kan vi iallfall kjøre single player på samme tid? eller kan bare EN kjøre spille om gangen? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bare en kan spille online om gangen. Dere kan spille mot hverandre med samme account via LAN. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 BTW : hvis du har under 50% helse rett før "safespot" så få lagkameratene dine til å drepe deg, da respawner du iallefall med 50 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg og en venn deler på steam accounten vår, kan vi spille det sammen på noen måte? Kan vi iallfall kjøre single player på samme tid? eller kan bare EN kjøre spille om gangen? I alle andre Valve-spill er det iallefall slik at man kan spille samtidig online, bare ikke på samme server. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg og en venn deler på steam accounten vår, kan vi spille det sammen på noen måte? Kan vi iallfall kjøre single player på samme tid? eller kan bare EN kjøre spille om gangen? I alle andre Valve-spill er det iallefall slik at man kan spille samtidig online, bare ikke på samme server. Ikke i CS(S) iallefall Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Så hvor mange her har tenkt seg opp tidligere i morgen kun for å spille? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Heller ikke day of defeat s.. Kommer melding om "Steam account in use..." eller noe sånt... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jeg står opp 0630 til vanlig, så er klar! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Faens skole, hav er vitsen? Kunne jo sotte heim å spillt i stedet Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så hvor mange her har tenkt seg opp tidligere i morgen kun for å spille? Skal nok opp i 7-8 tiden å spille en time før skolen starter Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Var borte forrige tirsdag, så kan ikke skippe denne Blir nok at jeg står opp kvart på seks, dusjer, spiser, så spiller jeg til klokken kvart over sju. 10hi, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så hvor mange her har tenkt seg opp tidligere i morgen kun for å spille? jeg skal det iallfal hehe. vet ikke om det er en tråd for det alerede men, men lurer på om noen her har lyst å spille litt co op campaign imorgen en gang med meg på advance eller expert, steam navnet mitt er mesteryoda. ser helst at man har mic. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 yey, kjøpte nettopp l4d. Pre-downloader nå :dddddd Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mange her som skal kjøpe fullversjonen håper jeg? Jeg skal vertfall det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå