Tore Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har etter noen års erfaring gitt opp det å sitte oppe om natten å vente på release i Norge... Når det endelig er release lenge etter det skulle ha vært, så må man laste ned den siste viktige filen som er på 100Mb.. Å dette skal også milioner andre gjøre samtidig, som fører til 5kb hastighet.. så spillet er ikke klart før man skal på jobb, da etter å vært våken hele natten... Never again... Spiller når jeg kommer fra jobb på onsdag... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) og deg overser vi bare Fluesopp, Fluesopp..... Endret 15. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tror nok ikke vi får sett spillet før på onsdag desverre, mulig vi har det utpå kvelden på tirsdag om vi er heldige. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 jeg skal spille full-versjonen på Tirsdag...så det så Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg og brodern skal spille litt etterpå Var overbevisende den timen jeg spilte med en kompis i går hvertfall Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har forøvrig bestilt meg en slik en Siden jeg spiller på lappis så blir jeg så , eh, skeiv, av å bruke wasd-tastene, bedre med en lik på høyresiden... Kommer vel på onsdag vil jeg tro, akkurat i tide... Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Skjer med at det er umuligt å få en dedicated server? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ja, helt umulig å finne dedikert server. Endte med at jeg og noen andre spilte på server som vi selv hosted, men da lagget det så mye at det endte med masse uintensjonal team-killing. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 hmh , funker fint med local hos meg Er kansje stor pågang ? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det lagger så mye nå at jeg gidder ikke spille, hver gang man spawner i subway så kommer man ikke av flekken... Håper neste l4d update kommer rimelig fort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jepp, kan bekrefte det Skagen og Scorpionen sier. SPillet har gått fra genialt, og morsomt til frustrerende møkk etter èn update. Way to go. Nå får de bare skikke seg såppas i Valve at de fikser disse problemen før release av retail versjonen. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Faktisk , når dere sier det nå. merker jeg også endel lagg som ikke var der før siste update!! JAKLAR Men jeg sitter ikke fast som noen andre her påpeker Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg finner ikke en eneste person i hele forbanna verden å spille med. Bra oppdatering, Valve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg er da her Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 får ikke testa fullversjonen før neste mandag. men da følger 2 uker med perm fylt av infected-slakting. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Et noobichh spørsmål fra en som bare har spillt i 21timer, jeg har aldri fått til scope med sniper/hunting rifla... Skal det ikke være å trykke på rullehjulet på musa eller noen andre knapper på musa.? skjer ingeting, har Logitec MX-510 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Et noobichh spørsmål fra en som bare har spillt i 21timer, jeg har aldri fått til scope med sniper/hunting rifla...Skal det ikke være å trykke på rullehjulet på musa eller noen andre knapper på musa.? skjer ingeting, har Logitec MX-510 skal være å bare trykke scroll ned. Funker bra med MX510 her Lenke til kommentar
Tore Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) scroll ned bytter våpen hos meg... Har ikke gjort noe med kontroller innstillinger, men skal prøve å tilbakestille til "standard"... EDIT : jeg måtte forøvrig installere en l4d update igjen nå, HÅPER det fixer laggeproblemet ved spawn.. Men den er datert til i går og nevner ikke problemet. (jeg installere den i går også) Left 4 Dead Demo Fixed problem with users not being able to connect to dedicated servers Fix a bug with the group browser not always showing the list of group servers Fixed a bug with the rcon command EDIT 2: scoope skal være på mousebutton3, men jeg har ingen knapp som fungerer som mouse button 3... Er en stor sjans for at jeg må installere drivern som var med musa... plugg&play my ass... Endret 16. november 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 scroll ned bytter våpen hos meg...Har ikke gjort noe med kontroller innstillinger, men skal prøve å tilbakestille til "standard"... EDIT 2: scoope skal være på mousebutton3, men jeg har ingen knapp som fungerer som mouse button 3... Er en stor sjans for at jeg må installere drivern som var med musa... plugg&play my ass... Ikke bruk drittdriveren... mousebutton3 betyr at du trykker hjulet ned, ikke ruller det Lenke til kommentar
Tore Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Når jeg trykket ned hjulet så skjedde det ingenting. trykket edit key, og trykket hjulet ned, så kom det ikke noe.. Men alle andre, hjul opp ned, knapper på sidene og ved hjulet girl alle scrollup / scrolldown... Men dette begynner vel å bli litt OT, Tror jeg må prøve med en eller annen for for driver for å få andre funksjoner, men alle knappene fungerer fint til hvert sitt i Windows... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå