mr_Flibble Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Blir alltid kick pågrunn av folk sier att jeg trenger en mic . Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da var det forhåndsbestilt og nedlasting av demo er igang. 54 minutter igjen. Passer bra at jeg skal ut en tur da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Singel er samme som coop ja, og nei er ikke samme som CS med bots....betraktlig bedre i L4D. Men gleder meg til vi får spilt versus, når man kan få være på zombie-siden=) Søilte med 3 kompiser nå og brukte VT, helt genialt vil jeg påstå og at man MÅ sammarbeide. Prøvde først på normal, som ble litt for rolig...satte på expert og det ble ufattelig morsomt. Litt kort demo, men i nød spiser fanden fluer. Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg er helt sjokkert over hvordan de har laget zombiene, syykt fete animasjoner og grafikk. Ante ikke at Source motoren hadde så mye saft i seg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Men det er par ting som de bør fikse på ja;) Har mest med server osv. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) må jeg ha forhåndsbestilt for å spille demo? Edit: Trykker "Installer demo" men ingenting skjer - blir bare sendt til samme side som jeg er på.. Endret 6. november 2008 av zennox Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det en singleplayer/coop med historie i spillet her? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 må jeg ha forhåndsbestilt for å spille demo? Edit: Trykker "Installer demo" men ingenting skjer - blir bare sendt til samme side som jeg er på.. Det samma skjer med meg og. You could be playing the demo NOW! Pre-purchase Left 4 Dead and save 10%. Plus, get immediate demo access. Må nokk kjøpe det ja Lenke til kommentar
tåa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Blir alltid kick pågrunn av folk sier att jeg trenger en mic . Men i helvete, da! Så frem til dette spillet, men jeg vet ikke om jeg orker å spille det dersom alle forlanger at du har mikrofon. Takler ikke stemmekommunikasjon i spill, og folk greier jo ikke å snakke tydelig uansett. Litt hyling og skriking kan være moro på LAN, men gjennom en mikrofon blir det bare støy og spraking. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 må jeg ha forhåndsbestilt for å spille demo? Edit: Trykker "Installer demo" men ingenting skjer - blir bare sendt til samme side som jeg er på.. Papirkurv: Fra 6 til 11 er det for de som har forhåndsbestilt, fra 11 til 18 kan alle spille=) Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 har spilt litt nå, må si jeg er imponert hvordan dem har laget zombies. får litt panic når det kommer en hel horde med zombies mot meg på normal så er det kanskje litt lett? :S Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Prøv expert du, da er det morsomt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 server tilstanden er iallefall latterlig. kom meg inn en gang, og nå er det tilsynelatende umulig å komme seg inn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 tror de kommer fort med en patch...håper jeg Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ahh, har gått gjennom det 3-4 ganger nå med folk. Det er digg! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Spilt en del på en venns account. Er moro ja, selv om jeg blir disconnecta av og til (og lagkameratene som oftest suger). Er også nais at det ikke krever så overdrevent mye av hardvare for å se greit nok ut med god fps. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvordan er det å spille alene? Er det mange "story" maps? Er det kjedelig å spille samme mappet flere ganger? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) filleren at en må kjøpe før en kan prøve demoen. men det blir nok et kjøp. heh det blir vanskelig og finne tid til alt dette. holder på med blant annet far cry 2,dead space,crysis warhead,resident evil 4. Endret 6. november 2008 av rbr Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Blir nok å vurdere demoen når den slippes for alle om jeg ikke trenger den forbanna Steam, men tviler litt... jaja, bra det er andre bra spill der ute. 45$ er altfor mye for meg for et slikt spill. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fått testet demoen et par ganger nå. For et underholdende spill. Og helt klart best med 4 mennesker. Det beste er jo at folk kommuniserer, noe som gjør opplevelsen så mye bedre. Hatt mange tøffe episoder. En gang ble jeg forlatt oppe før den trappa ned til safehouse. Så kom det en horde mens jeg var alene. Morsomt å høre lagkameratene rope ut når jeg kom springene med en hord i hælene. En annen gang var vi på slutten og jeg ble dratt ut fra sikkerhet bak den minigun-stillingen av en smoker. Dette var mens horden var i gang. En kom til unsetning tross farene og holdt på å redde meg, mens jeg lå der og holdt zombier unna. Fy søren hvor digg det var. Ganske stilig at spillet er forskjellig hver eneste gang du spiller det. Ser virkelig fram til fullversjonen. Kan bli årets spill dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå