.tomf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Valve har sagt at de skal komme med nytt content fra tid til annen, slik de gjør med TF2. Vi får helt garantert nye kampanjer("filmer"), og kanskje vi også får noen nye våpen. Hvem vet? Det kommer i hvertfall. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det som er så bra med Valve. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hva er dårlig med valve for å si det slik da? Endret 14. november 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er en grunn til at jeg endret religious view på facebook til Valve. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Det er jo en vampyrfilm. De oppfører seg dog noe likt som zombiene i L4D, 28 Days Later osv... en snøbane hadde faktisk vært artig. L4D "zombiene" er infected. Altså infisert av et virus som gjør dem rabiate, ikke zombiefiserte. Stor forskjell Infected, zombier... Samma skjiten, alle skal dø uansett. Zombiene i 28 Days Later er også "infected" faktisk. Det er fortsatt en zombiefilm fordét. Endret 14. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Alle filmplakatene, hvis noen er interessert: http://left4deadforums.com/1038-epis...sed-4-5-a.html Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen andre som har kommet over noen infected som slåss med hverandre?? Så det nettopp, og det endte med at han ene faktisk døde... Flira litt da Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tror dere det vil komme til og være mulig og adde flere våpen i spillet senere i tiden? Synes 10 våpen er bra, men flere ville ha vært kult som svarte! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er jo en vampyrfilm. De oppfører seg dog noe likt som zombiene i L4D, 28 Days Later osv... en snøbane hadde faktisk vært artig. L4D "zombiene" er infected. Altså infisert av et virus som gjør dem rabiate, ikke zombiefiserte. Stor forskjell Infected, zombier... Samma skjiten, alle skal dø uansett. Zombiene i 28 Days Later er også "infected" faktisk. Det er fortsatt en zombiefilm fordét. Nei. Zombier er levende døde, som i Dawn of the Dead. De "infected" i 28 Days Later er ikke døde... de er bare syke og rabiat. De lever fortsatt. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 På slutten av demoen kommer det opp en del reklame som faktisk sier "Zombies". Når Valve putter det i sitt eget spill på den måten, tror jeg vi trygt kan si det er zombier vi snakker om her. mine inlegg også... Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 På slutten av demoen kommer det opp en del reklame som faktisk sier "Zombies".Når Valve putter det i sitt eget spill på den måten, tror jeg vi trygt kan si det er zombier vi snakker om her. mine inlegg også... Joda, det er helt klart zombier i spillet litt som i remaken til Dawn of the Dead. Jeg bare påpekte at 28 Days Later ikke er en zombiefilm Forskjellen er i praksis ikke-eksisterende, men i teori bør man gjøre en forskjell mellom løpende, sultne lik på en side og vanlige levende folk infisert med en utrolig hissig versjon av rabies på den andre siden. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen andre som har kommet over noen infected som slåss med hverandre?? Så det nettopp, og det endte med at han ene faktisk døde... Flira litt da fikk en god latter over VT når vi fikk øye på det -wtf? -kalol? -hvorfor driver zombiene å tafser på hverandre -hahaha Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er de yngre generasjonene som ikke kan forskjell på potet og gullerot som bruker definisjonen zombie i hytt og pine, og ikke kan forskjellen. Men men. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Tror dere det vil komme til og være mulig og adde flere våpen i spillet senere i tiden?Synes 10 våpen er bra, men flere ville ha vært kult som svarte! Vet ikke om det kommer noen flere offisielle våpen. Eneste Valve-spillet jeg vet det har blitt lagt til flere våpen var Counter-Strike: Source, men det var vel bare et par nye som ble lagt til. Men det kommer nok garantert våpen utviklet av tredjepart, modder og slikt. Aner ikke hvilke våpen som er i spillet utover de man har i demoen, men motorsag, flammekaster og machette hadde jo vært ultra pluss. Endret 14. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kunne godt tenkt meg at flammekasteren hadde noe lik effekt som molotovs, hvor det er stor sjans for å skade teammates. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Vet ikke om det kommer noen flere offisielle våpen. Eneste Valve-spillet jeg vet det har blitt lagt til flere våpen var Counter-Strike: Source, men det var vel bare et par nye som ble lagt til.Men det kommer nok garantert våpen utviklet av tredjepart, modder og slikt. Aner ikke hvilke våpen som er i spillet utover de man har i demoen, men motorsag, flammekaster og machette hadde jo vært ultra pluss. Mener du ikke Team Fortress 2? Må si jeg driter langt pokker i at zombiene i Left4Dead og 28 days/weeks later teknisk sett er "infected." Praktisk talt er de zombier. Dette er et zombiespill. 28 Days/Weeks later er en zombiefilm. Zombier. For ikke å snakke om at Valve selv bruker ordet "zombie" og "undead." http://l4d.com/infected.htm http://l4d.com/campaigns.htm Endret 14. november 2008 av Tmrk Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nå er jo en zombie strengt tatt en som blir kontrollert av noe annet, da f.eks et virus. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nå er jo en zombie strengt tatt en som blir kontrollert av noe annet, da f.eks et virus. Som er nettopp det de blir kontrollert av i spillet Da er vi alle enige. Zombier er de, og det blir de. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Postet over på steam forumet: Zoey: "Guys... I'm really banged up...I don't think we're going to make it..."Barack: "YES WE CAN!" Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 HAHAH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå