Krillekongen Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Så har du de..30 days with dark tror jeg navnet var, Eller Living Dead, Day of the dead....er masse godt og ta av. 30 Days of Night? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er jo en vampyrfilm. De oppfører seg dog noe likt som zombiene i L4D, 28 Days Later osv... en snøbane hadde faktisk vært artig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så har du de..30 days with dark tror jeg navnet var, Eller Living Dead, Day of the dead....er masse godt og ta av. 30 Days of Night? ja Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Den ene banen er jo tatt fra "skrekkfilmen" Signs. Der de marsboerne invanderer kornåkern. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Synes spillet var tøft Faktisk så blir Zombie Panic Source bare blåbær i forhold Jeg å en kompis har spillt det endel sammen idag . men jeg er redd for at det kan bli for linært og langdrygt over tid Dog vurderer jeg å kjøpe det om 3 - 4 dager Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Den ene banen er jo tatt fra "skrekkfilmen" Signs. Der de marsboerne invanderer kornåkern. Ai ai ai.... Den tror jeg kan bli skummel :l Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvilke filer skal jeg legge over fra steam mappen min til en kamerat, for at han skal slippe å laste ned demoen? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vil tro det er "Steam\steamapps\common\left 4 dead demo" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vil tro det er "Steam\steamapps\common\left 4 dead demo" Pluss: Steam\steamapps\left4dead demo base.ncf Steam\steamapps\left4dead demo sound.ncf Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Ok, takker. Endret 14. november 2008 av Mevon Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Dere har da vel ikke glemt 28 days later ! opplagt inspirasjon fra den ihvertfall. "Gendan" ingame. Endret 14. november 2008 av AllColor Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tank på expert er nesten umulig Tank er jo utrolig lett å solo på alle vanskelighetsgradene. 1. Run & shoot 2. Dodge throws 3. ???????????? 4. Profit! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) For en gledelig overaskelse dette spillet var. Elsker survival horror spill, og her er det i fps! ;ddd Eneste som er litt frustrerende er alle tullingene som spiller demoen. Enkelte er rett og slett på bærtur, ingen co-op sanser i det heletatt. spillet minner meg litt om 28 days later x) Endret 14. november 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 5 er det vel, med 20 baner tilsammen=)Tirsdag er den store dagen folkens Nice. Valve gir kanskje ut flere map etter hvert også ...? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 5 er det vel, med 20 baner tilsammen=)Tirsdag er den store dagen folkens Nice. Valve gir kanskje ut flere map etter hvert også ...? Vet ikke de bør det >.< men, Noen som vet om vanlige folk kan lage maps som i andre source spill >.<? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er jo en vampyrfilm. De oppfører seg dog noe likt som zombiene i L4D, 28 Days Later osv... en snøbane hadde faktisk vært artig. L4D "zombiene" er infected. Altså infisert av et virus som gjør dem rabiate, ikke zombiefiserte. Stor forskjell Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Wuu, da var spillet bestilt! Møkk å måtte vente til den 18. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) For alle L4D-geeks. Jeg kommer til å hate en Skogsbane som er meget åpen.. Håper de slenger med en motorsag som et våpen... Endret 14. november 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er jo en vampyrfilm. De oppfører seg dog noe likt som zombiene i L4D, 28 Days Later osv... en snøbane hadde faktisk vært artig. L4D "zombiene" er infected. Altså infisert av et virus som gjør dem rabiate, ikke zombiefiserte. Stor forskjell Nåda, om de må "dø" før de kan bli infected så betyr jo dette at de er en variant av de klassiske zombiene. Men uansett infected eller ikke, har dere lagt merke til alle de små detaljene rundt zombiene? Sånn som at de står og spyr, holder seg til hodet, støtter seg mot vegger eller sitter og venter på deg? Creeeeeeeepy. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 5 er det vel, med 20 baner tilsammen=)Tirsdag er den store dagen folkens Nice. Valve gir kanskje ut flere map etter hvert også ...? Skalæ ihvertfall komme flammekastere som våpen og jeg regner med at de kommer til og utvide spillet. De har lagt et lite gullegg til ja=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå