Krillekongen Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Førstkommende helg etter release blir det "storlan" med kompiser på ei lokal barneskole Det blir jævlig digg! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Curses! Den som finner opp en måte å implentere Steam til Xbox på vil bli en rik mann/kvinne ._. Det kommer nok ikke til å skje, siden Microsoft har et eget distribusjonssystem. Ble oppdatert nylig. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Håper inderlig at brettene i demoen er av de letteste og/eller at de nerfer melee litt. Slik det er nå er det jo umulig å faktisk dø på expert hvis gruppa er nogenlunde sammensveisa (og dere ikke møter en tank på en uheldig plass). Jeg skulle ønske horder med zombier var litt skumlere enn de er nå, er liksom det 90% av spillet er. That being said, så langt har jeg ikke spilt et spill som legger opp til en så gjennomført coop opplevelse noensinne. Løper du alene er du ferdig mann uansett pga hunters/smokers, og er lenge siden jeg spilte et spill der tilfeldige personer gidder å heale hverandre uten mas Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er jo "impossible" også hvis du ikke syntes expert er utfordrende nok azriel Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Curses! Den som finner opp en måte å implentere Steam til Xbox på vil bli en rik mann/kvinne ._. Det kommer nok ikke til å skje, siden Microsoft har et eget distribusjonssystem. Ble oppdatert nylig. Vet det, men å ha drømmer som er urealistiske er jo halve poenget med å drømme. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er jo "impossible" også hvis du ikke syntes expert er utfordrende nok azriel Originally Posted by Blackie. In console, type sv_cheats 1 then z_difficulty impossible and that will increase the difficulty one level beyond expert have fun. Nope. Impossible is the server command equivalent to expert ingame. Advanced is called hard normal is normal Så nei tror ikke det. Og problemet er jo ikke at expert ikke er "vanskelig" nok egentlig, heller at melee gjør hordes alt for enkle. Hvis expert e.g gjorde at zombier kom seg raskere fra slag eller kanskje t.o.m at du slår saktere så hadde det vært noe. Tipper dette moddes inn da så er jo bare en annoyance, og som sagt, dette er vel de to første brettene så det blir kanskje verre utover Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Liker veldig godt "take e break" funksjonen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 De to mappene i demoen er vel spillets to første også, så blir nok vanskligere skal du se. (håper jeg). Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg skulle ønske horder med zombier var litt skumlere enn de er nå, er liksom det 90% av spillet er. Syns de vanlige zombiene kan være skumle jeg, særlig damene. De lager sånne kattelyder om de løper nærme nok. Men hunteren er vel den farligste, siden den kan komme fra alle kanter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tank slår Hunter anytime mener jeg, den tåler så sykt mye. Witch også, siden et par slag kan drepe deg:S Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja du sier noe. Husker vi møtte en tank nede i undergrunnen mens vi sto inne i vogna. "Go left! No.. RIGHT!! Shiit!!" Ingen viste hvor han kom fra. Jeg trodde han var oppe på vogna, men han kom brasende gjennom.. Endte ikke så bra. Lenke til kommentar
niconude Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) De to mappene i demoen er vel spillets to første også, så blir nok vanskligere skal du se. (håper jeg). Subway mappen er faktisk kortet ned og representerer kun halve kartet, så demoen er i realiteten 1,5 maps av 5 i no mercy kampanjen. Jeg spilte litt i går og fikk meg en skikkelig overraskelse. Vi startet ned trappen fra taket og inn i leiligheten og ble umiddelbart angrepet av 30-40 zombies. Disse kom ut av veggen fra et skjult rom bak kjøkkenet. Fikk helt sjokk! Spilt spillet i 10talls timer og dette var første gang dette skjedde. Slike ting gjør spillet bare enda mer imponerende! steam id 'niconude'. Endret 14. november 2008 av niconude Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så absolutt. Sjekk førsteposten, linket til forumets SteamID-tråd. Takk for rådet. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 De to mappene i demoen er vel spillets to første også, så blir nok vanskligere skal du se. (håper jeg). Subway mappen er faktisk kortet ned og representerer kun halve kartet, så demoen er i realiteten 1,5 maps av 5 i no mercy kampanjen. ... Hvor mange kampanjer er det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 5 er det vel, med 20 baner tilsammen=) Tirsdag er den store dagen folkens Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gleder meg til maps inspirert av diverse klassiske zombiefilmer. Lenke til kommentar
niconude Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 5 er det vel, med 20 baner tilsammen=)Tirsdag er den store dagen folkens Tirsdag <3 Får vell bruke mandagen til å skaffe mic. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Må klare og få opp server til Tirsdag, ja jeg vet jeg tytet mye om det. Men det er viktig=) vil spille med god linje og få det beste opplevelsen. Så fort alt er ordnet så kommer jeg til og legge ut servern for de som er med i gruppa. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gleder meg til maps inspirert av diverse klassiske zombiefilmer.Dawn of The Dead... hadde vært så deilig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så har du de..30 days with dark tror jeg navnet var, Eller Living Dead, Day of the dead....er masse godt og ta av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå