Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Haha, håper ikke jeg er alene om å skrike som en stukken trailersjåfør hver gang Hunteren kommer flyvende inn i bildet :!:

Både jeg og kjæresten min gjør det, skal ikke si hvem som hyler høyest ._.

Den huntern er skummel, og har HØY skvettefaktor.

Lenke til kommentar
Haha, håper ikke jeg er alene om å skrike som en stukken trailersjåfør hver gang Hunteren kommer flyvende inn i bildet :!:

Både jeg og kjæresten min gjør det, skal ikke si hvem som hyler høyest ._.

Den huntern er skummel, og har HØY skvettefaktor.

Jeg føler ikke at spillet er "skummelt skummelt",(til tross for en god/dårlig stemning i spillet og witchen) men jeg får skikkelig noia til tider, og det er mer enn godt nok :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Den er ikke akkuratt direkte skummel at jeg blir, redd, men når den kommer, så hopper jeg høyt i stolen (var glad at micen ikke var kobla til igår :p)

Lenke til kommentar

Faen.. Blir så irritert over folk som rett og slett ikke SER at noen i gruppa blir snappet av en smoker eller tatt i bakken av en hunter.

Man hører lyden, musikken, og det popper til og med opp en advarsel på skjermen som sier at vedkommende trenger hjelp. Men reagerer noen? Neida. Grr, blir så irritert.

Lenke til kommentar

Jepp. Skjedd med meg flere ganger sist gang jeg spilte for to kvelder siden. Holder på å preloader spillet nå. Men får ikke spilt mer før over helgen nå dessverre. Kanskje jeg like greit bare skal vente til fullversjonen kommer på tirsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...