Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Betaler ikke toll på digitale varer (nedlasting etter payment). Men moms må vi vel betale likevel. Endret 13. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Jepp. Men synes 350,- er verdt det uansett. Hvordan er prisen på 360? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Alle priser på steam er vel det man betaler (i alt)? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Veldig morsomt å spille coop på nett med venner. Nå håper jeg bare banken min kjapper seg med å få løst problemene jeg har med nettbetaling! Skal definitivt ha Left 4 Dead. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 4-5 dager igjen nå Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Preloading har startet. Høyreklikk på Left 4 Dead og velg View Preload Info. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tror jeg kjøper det i morgen. Håper de fortsatt har 10% off. Men spiller kommer tirsdag kl. 12.00? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Mulig for meg og spille sammen med noen her fra forum ? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Så absolutt. Sjekk førsteposten, linket til forumets SteamID-tråd. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Haha, håper ikke jeg er alene om å skrike som en stukken trailersjåfør hver gang Hunteren kommer flyvende inn i bildet :!: Både jeg og kjæresten min gjør det, skal ikke si hvem som hyler høyest ._. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Haha, håper ikke jeg er alene om å skrike som en stukken trailersjåfør hver gang Hunteren kommer flyvende inn i bildet :!: Både jeg og kjæresten min gjør det, skal ikke si hvem som hyler høyest ._. Den huntern er skummel, og har HØY skvettefaktor. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tank på expert er nesten umulig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Haha, håper ikke jeg er alene om å skrike som en stukken trailersjåfør hver gang Hunteren kommer flyvende inn i bildet :!: Både jeg og kjæresten min gjør det, skal ikke si hvem som hyler høyest ._. Den huntern er skummel, og har HØY skvettefaktor. Jeg føler ikke at spillet er "skummelt skummelt",(til tross for en god/dårlig stemning i spillet og witchen) men jeg får skikkelig noia til tider, og det er mer enn godt nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Den er ikke akkuratt direkte skummel at jeg blir, redd, men når den kommer, så hopper jeg høyt i stolen (var glad at micen ikke var kobla til igår ) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja jeg kjenner meg igjen der, digg er det å se at kjæresten engasjerer seg såpass i spillet også. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Faen.. Blir så irritert over folk som rett og slett ikke SER at noen i gruppa blir snappet av en smoker eller tatt i bakken av en hunter. Man hører lyden, musikken, og det popper til og med opp en advarsel på skjermen som sier at vedkommende trenger hjelp. Men reagerer noen? Neida. Grr, blir så irritert. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jepp. Skjedd med meg flere ganger sist gang jeg spilte for to kvelder siden. Holder på å preloader spillet nå. Men får ikke spilt mer før over helgen nå dessverre. Kanskje jeg like greit bare skal vente til fullversjonen kommer på tirsdag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det kun til PC det kommer på Tirsdag, eller gjelder det den lille grå/svarte også? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Steam på tirsdag og 360 (butikk) på torsdag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Curses! Den som finner opp en måte å implentere Steam til Xbox på vil bli en rik mann/kvinne ._. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå