Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gleder meg sykt til spillet og er en grunn til at jeg gidder og legge penger i en egen server;) Som hvis alt går som jeg vil så blir det en vi kunne brukt til foreks. gaming-kvelder. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg elsker sangen som kommer når vi nærmer oss heksa Endret 13. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Den er ekkel Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 ja, hun er ei sikkelig whinete bitch :!: Men det jeg har lagt merke til med heksa og tank er at ingen får "poeng" for de. På de andre "bossene" får man "Blabla killed Hunter"...har kanskje med at de tåler mer slik at alle i gruppa må hjelpe til for og ta de? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Det er sikkert det.. Litt kjipt når bare én på gruppa får poenget, når alle de andre bidro like mye. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Helt enig=) For noen ganger ihvertfall når det gjelder Tank så trenger man en god del skudd, og på de andre bossene utenom witch og tank så holder det med et velplasert headshot fra rifla, men ikke på de 2 andre nei. Vet ikke hvor mange headshot jeg tok på Tank til slutt:P Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ekstra surt når man har en boss etter seg å plaffer å mister liv, så kommer en på laget og fyrer av et skudd i foten eller noe sånt å får alle poengene... Heller den spilleren som har påført mest skade som får poenget...... Lenke til kommentar
realnils Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Foreslår at dere sjekker chatterommet i blant, prøver å invite folk når jeg ser mange spiller. Skjønner ikke helt poenget med gruppa hvis alle skal spille hver for seg. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Skal venne meg på å bli med i chatterommet når jeg logger meg på Steam. Var rett og slett ikke klar over at det fantes Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Aaargh. Hvorfor funker det aldri å spille co-op? Den finner jo aldri servere Crap! Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Aaargh. Hvorfor funker det aldri å spille co-op? Den finner jo aldri servere Crap! regned med at du har prøvd quickfind? Hva med å hoste ditt eget game hvor folk kommer til deg istedenfor? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Aaargh. Hvorfor funker det aldri å spille co-op? Den finner jo aldri servere Crap! Kom på communitychatten, mange andre norske som vil spille der sikkert. Er litt folk der nå i allefall. Edit: Så først nå at du spiller på xbox. Endret 13. november 2008 av realnils Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Aaargh. Hvorfor funker det aldri å spille co-op? Den finner jo aldri servere Crap! Kom på communitychatten, mange andre norske som vil spille der sikkert. Er litt folk der nå i allefall. Edit: Så først nå at du spiller på xbox. Spiller pc. Det funker nå. Men hvor er communitychatten? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 L4D gamer.no Join der. Så klikker på community chat. Lenke til kommentar
Daniel Guanio Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Haha, håper ikke jeg er alene om å skrike som en stukken trailersjåfør hver gang Hunteren kommer flyvende inn i bildet :!: Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 joiner jeg. spiller folk der noenlunde seriøst, dvs m/headset o.l, eller blir ting for det meste tatt på sparket? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) joiner jeg. spiller folk der noenlunde seriøst, dvs m/headset o.l, eller blir ting for det meste tatt på sparket? Tja. Spillet handler om teamplay, regner med at alle har fått med seg det, så såpass seriøst er det i det minste. Endret 13. november 2008 av realnils Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 ps: Jeg unngår å slette posten ovenfor her for underholdningsgrunner. Jeg kan ikke se noe innlegg som du hadde noen rett til å slette uansett. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som vet om man må betale noe toll eller moms eller noe hvis man kjøper fra steam ? Husker ikke selv, har kjøpt en del fra der, men er som regel under 200! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som vet om man må betale noe toll eller moms eller noe hvis man kjøper fra steam ? Husker ikke selv, har kjøpt en del fra der, men er som regel under 200! Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå