erikb Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det er satt til "mature" i Amerika. Har ikke sett hvilken rating det er i Europa, men minst 16 år. edit: PEGI er 18+ Ja, man skyter jo hodet og diverse andre lemmer av zombier, så 18 burde være passende . Har for øvrig spillt dette masse på xbox nå, og forhåndsbestillte det etter 10. gjennomføring. Sinnsykt rått, men det er synd at det er veldig få som benytter seg av mic. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Vet ikke om jeg får spilt så mye over nett før i uti Desember/Januar (internett problemer), men hvis du fortsatt spiller Left4Dead rundt den tid og trenger en lag-kamerat med mic, si i fra. Endret 13. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
erikb Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vet ikke om jeg får spilt så mye over nett før i uti Desember/Januar (internett problemer), men hvis du fortsatt spiller Left4Dead rundt den tid og trenger en lag-kamerat med mic, si i fra. Will do Lenke til kommentar
araziel Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen andre som har problemer med console eller? Jeg får det kun opp når jeg starter med -console, funker ikke å binde "toggleconsole" til noe som helst. Lukker jeg det som dukker opp i starten med -console får jeg det ikke opp igjen. Begynner å bli småirriterende. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Noen andre som har problemer med console eller?Jeg får det kun opp når jeg starter med -console, funker ikke å binde "toggleconsole" til noe som helst. Lukker jeg det som dukker opp i starten med -console får jeg det ikke opp igjen. Begynner å bli småirriterende. det fungerte for meg å starte opp med -console og så skrive bind "F12" "toggleconsole" i console. Flere en meg som synes det er idiotisk av utviklere å ikke sette standard console knappen til F10 eller noe som alle har? Endret 13. november 2008 av FourEyes Lenke til kommentar
araziel Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen andre som har problemer med console eller?Jeg får det kun opp når jeg starter med -console, funker ikke å binde "toggleconsole" til noe som helst. Lukker jeg det som dukker opp i starten med -console får jeg det ikke opp igjen. Begynner å bli småirriterende. det fungerte for meg å starte opp med -console og så skrive bind "F12" "toggleconsole" i console. Flere en meg som synes det er idiotisk av utviklere å ikke sette standard console knappen til F10 eller noe som alle har? Heh, prøvde en haug knapper, men F12 funka ja. Danke. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg er enig med han dere kaller troll. Demoen er altfor repetiv. At zombiene dukker opp på litt forskjellige steder er ikke nok til å gi en ny spillefølelse hver gang man spiller. Det er heller ikke spesielt morsomt å runde et brett når man bare "vinner" mot en datamaskin. Jeg tror det blir MYE bedre når man kan spille zombie vs. survivor, og evt. andre spilltyper som sikkert dukker opp. Ingenting er vel bedre enn å knuse et annet lag sammen med kameratene sine? Brettene må også bli åpne. Det er begrenset hvor mange ganger det er spennende å følge den nøyaktig samme stien. Jeg håper og tror at dette spillet vil være mye bedre om et år, enn det det vil være når det kommer ut om noen dager. Endret 13. november 2008 av okjatakk Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 noen som har noen gode taktikker på å ta tank? Det er alltid tanken som ødelegger på expert. Hadde det ikek vært for den skulle nok expert vært litt greiere. Kommer det en vanskelighetsgrad til? Hørte noe om "insane". Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg er enig med han dere kaller troll. Demoen er altfor repetiv. At folk har andre meninger er såklart helt greit, så lenge man ikke legger det fram på den måten det ble gjort. At zombiene dukker opp på litt forskjellige steder er ikke nok til å gi en ny spillefølelse hver gang man spiller. Det er heller ikke spesielt morsomt å runde et brett når man bare "vinner" mot en datamaskin. Jeg tror det blir MYE bedre når man kan spille zombie vs. survivor, og evt. andre spilltyper som sikkert dukker opp. Ingenting er vel bedre enn å knuse et annet lag sammen med kameratene sine? Brettene må også bli åpne. Det er begrenset hvor mange ganger det er spennende å følge den nøyaktig samme stien. Jeg håper og tror at dette spillet vil være mye bedre om et år, enn det det vil være når det kommer ut om noen dager. Det er ikke bare det at zombiene dukker opp på forskjellige steder. Spillet bestemmer også flyten i spillet og kan gjøre det ganske dynamisk. Du kan nærmest bli nektet å klare banene om spillet bestemmer seg for det. AI director bestemmer lyden, settingen, items og fiender. Hver eneste runde er forskjellig. Når det gjelder levetiden til spillet tror jeg vi heller skal vente til vi har testet fullversjonen før vi kan fastslå at spillet er for lite variert. Det finnes åpne baner også, som skogen f.eks. hvor du kan gå deg bort. Demoen har vist oss at formelen i Left 4 Dead er glimrende. Og at fullversjonen har et enormt potensiale. Det er ikke uten grunn at noen har spilt demoen i 20 timer. Selv nærmer jeg meg 16. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 AI director bestemmer lyden, settingen, items og fiender. Hver eneste runde er forskjellig. Ja, men hva hjelper det når det føles likt? Men jeg er storfan av Valve og tror selve spillet blir mye bedre enn demoen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Alle spill vil føles likt med tiden. Men når opplevelsen vil være forskjellig ved hver runde er det noe annet. Folk har spilt Halo, CS og mange andre spill på de samme banene i mange år. Skjønner ikke hvordan L4D plutselig skal være så repetivt. Alle spill vil bli det til en viss grad. L4D derimot vil ha en større variasjon når det gjelder opplevelser ut i fra demoen å dømme. Etter kanskje 50 runder har jeg ennå igjen å ha en runde som har vært identisk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Alle spill vil føles likt med tiden. Men når opplevelsen vil være forskjellig ved hver runde er det noe annet. Folk har spilt Halo, CS og mange andre spill på de samme banene i mange år. Skjønner ikke hvordan L4D plutselig skal være så repetivt. Alle spill vil bli det til en viss grad. L4D derimot vil ha en større variasjon når det gjelder opplevelser ut i fra demoen å dømme. Etter kanskje 50 runder har jeg ennå igjen å ha en runde som har vært identisk. Nettopp. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) http://pc.ign.com/dor/objects/818215/left-..._101408.10.html Her ser man fra åkern som er ganske åpent område rundt huset=) Demoen er innenfor coop noe av det beste som har kommet på lenge, som mange andre her også mener. Du vet aldri når bossene kommer eller hvor hordene kommer ifra, man lærer seg og hører lydene så du hører jo så klart utifra det eller ser. Men du vet aldri 100% og det er det som gjør det bra. Og spiller man bra så blir det vanskligere, spiller man dårlig får du lettere hjelpemidler. Så opplevelsen blir ikke samme. Hvis vi skal dra inn "spiller er likt hele tiden" så har vi nok av gode spill som havner på den listen. TCi: Jeg får litt følelse av at noen må finne feil, samme hvor små de er. Endret 13. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Folk har spilt Halo, CS og mange andre spill på de samme banene i mange år. Skjønner ikke hvordan L4D plutselig skal være så repetivt. Alle spill vil bli det til en viss grad. Er jo nettopp det jeg sier. Grunnen til at folk spiller de spillene i det uendelige er at man har innført et element til; nemlig spiller(e) vs. spiller(e). Derfor tror jeg l4d blir mye kulere når man også kan spille mot hverandre, og ikke bare med hverandre. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Faen så lei demoen jeg er nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er bare en bane hittil, da. TF2 var sikkert rimelig døllt før det kom mere enn et par baner. Vedder på vi får masse forskjellige baner i forskjellige områder når spillet releases og i tiden etter. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 noen som har noen gode taktikker på å ta tank? Det er alltid tanken som ødelegger på expert. Hadde det ikek vært for den skulle nok expert vært litt greiere. Kommer det en vanskelighetsgrad til? Hørte noe om "insane". Eneste jeg har hørt om er at en person (den tanken flyr på først) tar den på en løpetur rundt en eller flere ting på brettet mens resten skytern i fillebiter. 4 personer med autohagle som tømmer "magasinet" hjelper også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Er bare en bane hittil, da. TF2 var sikkert rimelig døllt før det kom mere enn et par baner. Vedder på vi får masse forskjellige baner i forskjellige områder når spillet releases og i tiden etter. Ble drept av tanken igår, den pinna meg til bakken like etter jeg var spydd på av en boomer så jeg bare så grønt. Og teammates greide ikke skyte han vekk fra meg pga masse andre zombies. Digger animasjonen på zombiene, spesiellt når de springer. Ser så sykt livaktig ut. Endret 13. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Beste taktikken er auto shotgun ja. Bør ha minst 2 hagler pr runde. For å ta en tank må du skape hinder til han. Det beste er et åpent område. Spesielt det siste området hvor disse betongsøylene er. Da vil han bruke tid til å knuse søylene. Når han har slått ned en person og holder på å denge han, tar du bare å løper inntil han og fyrer løs med hagle. Gjenta det om flere blir tatt. Det viktigste er uansett at du beveger på deg. Er du skadet og treg er det like greit å ofre deg selv. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 http://pc.ign.com/dor/objects/818215/left-..._101408.10.html Her ser man fra åkern som er ganske åpent område rundt huset=) Demoen er innenfor coop noe av det beste som har kommet på lenge, som mange andre her også mener. Du vet aldri når bossene kommer eller hvor hordene kommer ifra, man lærer seg og hører lydene så du hører jo så klart utifra det eller ser. Men du vet aldri 100% og det er det som gjør det bra. Og spiller man bra så blir det vanskligere, spiller man dårlig får du lettere hjelpemidler. Så opplevelsen blir ikke samme. Hvis vi skal dra inn "spiller er likt hele tiden" så har vi nok av gode spill som havner på den listen. TCi: Jeg får litt følelse av at noen må finne feil, samme hvor små de er. Haha, når de laga den map'en på video'n, så ser man klart at de har fått inspirasjon fra filmen Signs. Helt identisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå