Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ikke etter latency så vidt jeg vet, og serverliste har jeg også til gode å finne. Lenke til kommentar
kantarell9000 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Yes Yes Sure, alle har det gøy med L4D nå.. Men hva skjer i fremtiden? Lets face it, dette spillet er repativt som faen. Det er ingen opne baner, spillet gir deg en fast rute å følge, de samme fiendene på hver bane, sugen vansklighets grad, folk spiller allerede på expert for svingende! Sure så har du noen forskjellige ruter, ikke at det gjør noen forskjell, du er allerde stengt inne på en hovedvei, med et par side ruter. Når det kommer til selve Coop aspectet.. Coop (Cooperation)+ Internet = ?? Små snørrete dritt unger som ikke forstår hva Coop engang går ut på, som all erfaring er fra Nelf hunteren sin fra wow og et snev eller alt for mye, CSturding. Å joine en random server kommer til å bli et rent helvete når alle "kidsa" får tak i dette spillet, å tro meg, de kommer, I HORDER! for hvilket barn elsker ikke ZOMBIES!! YAY!!! BANG BANG BANG!! PEW ! HAY GUIES! I AM GONA MELE THE WITCH!!!! Hey GUIESS! Lets stand and figth! SPARTA!!!!!!!! Random dude: Help! I am getting raped Random 12 year old: LALAL yOU got owned! l2p nub!!! Med rundt 4 spillere, er sjangsene store for at du får en sånn inni laget ditt, eller en afk turd.. Å spille på open servers = Umulig. Jeg kan bare se at dette spillet blir et bra "Lan" spill, ingenting mer, clanner og venner er de eneste som kan kjøre dette spille uten å bli drevet fra vettet. Bra concept, er morsomt i starten, men tviler sterkt på at spillet er noe morsomt etter min 200zombie. Shit Sux 4/10 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du er morsom : D Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Den beste måten å få spilt dette spillet skikkelig online er via klaner. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Left 4 Dead Demo 15.2 hrs ps: Jeg unngår å slette posten ovenfor her for underholdningsgrunner. Endret 13. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det jeg lurer på er hvorfor det er så usannsynlig at folk koser seg med dette spillet 2 år frem i tid, når man enda ser folk spille Counter-Strike? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Lets face it, dette spillet er repativt som faen. Det er ingen opne baner, spillet gir deg en fast rute å følge, de samme fiendene på hver bane, sugen vansklighets grad, folk spiller allerede på expert for svingende! Nei, det er ikke repetivt på grunn av AI Director, som sørger for at fiendene du møter ikke står på samme sted til samme tid, men de varierer i sted og antall avhengig av hvor bra du og laget ditt har spilt. Når det kommer til selve Coop aspectet.. Coop (Cooperation)+ Internet = ??Små snørrete dritt unger som ikke forstår hva Coop engang går ut på, som all erfaring er fra Nelf hunteren sin fra wow og et snev eller alt for mye, CSturding. Å joine en random server kommer til å bli et rent helvete når alle "kidsa" får tak i dette spillet, å tro meg, de kommer, I HORDER! for hvilket barn elsker ikke ZOMBIES!! YAY!!! BANG BANG BANG!! PEW ! =Win. Hørt om mic og selv om det er nettbasert, kan du fortsatt spille med venner/utvalgte. Det er ikke slik at du er tvunget til å spille med randoms. Man kan kritisere alle spill for at det finnes kids som ødelegger, men det er bare å spille med folk du vet ikke er retarded. Herregud, Battlefield 2 er ikke et dårlig spill bare pga. folka på TV2 serverne. Det er bare å spille på en bra server så blir spillopplevelsen ekstremt mye bedre. Jeg kan bare se at dette spillet blir et bra "Lan" spill, ingenting mer, clanner og venner er de eneste som kan kjøre dette spille uten å bli drevet fra vettet.Bra concept, er morsomt i starten, men tviler sterkt på at spillet er noe morsomt etter min 200zombie. Det er det spillet er laget for, klaner og venner. Og evt. folk fra forumgruppen. Hadde et bra spill med 3 randoms fra forumgruppen, alle hadde mic og ingen var retarded. Shit Sux 4/10 Hold kjeften din, du har ikke engang prøvd det pga. du har 40kbps nettlinje. Du er bare butthurt pga. du ikke får lasta ned demoen. :!: Lenke til kommentar
kantarell9000 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det jeg lurer på er hvorfor det er så usannsynlig at folk koser seg med dette spillet 2 år frem i tid, når man enda ser folk spille Counter-Strike? Hva er likheten mellom CS og L4D? Du har våpen, det er alt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Begge er "repetive", fokuserer på lag-arbeid (L4D er bedre på det området faktisk), begge er laget for sosialt samvær (ikke for å bli tiårets dypeste spill). Jeg prøver enkelt og greit å trekke paralleller til spill som er enda mer "basic" enn L4D, som folk spiller uten å nykke eller klage på hverken grafikk, spillbarhet, repetivitèt eller drittunger på nett. Endret 13. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Syns det er artig at kantarell whiner over drittunger på nett. Det er tydelig at han er en av dem... On topic: noen som vet hvor mange som kan spille som zombie i "versus" eller hva det nå heter? Endret 13. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, ignorer trollet. Du må bruke cheats på serveren. Men nå kommer spillet om knapt en uke, så det er vel greit å bare vente. Da har spillet mindre feil også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 noen som vet hvor mange som kan spille som zombie i "versus" eller hva det nå heter? I full-versjonen? 4 mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Stemmer det, så vidt jeg har forstått det hvertfall. 8 spillere på serveren, hvor 4 er survivors og 4 er zombie bosses. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jepp, og disse bytter roller med survivors etter hver "campaign" (altså Kapittel eller hva man skal kalle det)på henholdsvis 4 - 5 maps hver. Det som er litt synd er at det ved release vil kun være 2 Campaigns tilgjengelige for Versus, forhåpentligvis vil de resterende komme ved senere oppdateringer. Endret 13. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 I full-versjonen?4 mener jeg å ha lest. Aiai. 4vs4. Blir vel et helvete hvis Hunter, Smoker, Boomer og Tank angriper samtidig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det skal være mulig med 12 spiller server. 4 survivors, 4 infected og 4 spectators. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Husker ikke om OXM (Official Xbox Magazine) har nevnt noe i anmeldelsen sin om forebygging av "rape" som vi kaller det på fagspråket, men jeg har heller ikke lest noe om at det skal være ubalansert da Hunter, Smoker og Boomer tåler veldig lite. Endret 13. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
realnils Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er det ikke 18 års grense på dette spillet? Foreldre med litt vett håper jeg holder de yngste unna dette spillet. Men har forsåvidt opplevd en god del umoden oppførsel fra eldre folk, men selvfølgelig mye mer sjelden. Noen yngre kommer seg nok inn uansett. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Det er satt til "mature" i Amerika. Har ikke sett hvilken rating det er i Europa, men minst 16 år. edit: PEGI er 18+ Endret 13. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Serverne blir det 14 slotter som standard har jeg blitt fortalt av folk som leier ut Endret 13. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå