teletubbiekid Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Får man mye trøbbel med teams hvis man ikke har mic? Har ikke det.. Det er en fordel å kunne si ifra hvis du blir angrepet av f. eks. en Smoker. Tror det er slik at figuren din sier ifra automatisk hvis du kommer i en slik situasjon, men det tiltrekker seg alt for lite oppmerksomhet i forhold til det du kan med en mic. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Til de med NOD prob igjen så åpner man NOD32, trykker på system tools, quarantine, finner exe fila som er sperret og gjennoprett den, da funka det for meg i alle fall:) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Klarer du å dra The Orange Box så klarer du å dra Left 4 Dead helt fint. PCen min takler tf helt fint, men i l4d vises bare en svart skjerm i stedet for startmenyen. Kjører du D3DOverrider i bakgrunnen? Det var løsningen da jeg ikke fikk startet spillet. Lenke til kommentar
askldkalssda Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sykt bra! Herregud jeg vandra rundt i panikk hele tiden følte jeg! ÆÆÆÆÆÆ!!!!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Savner mic noen ganger ja. Som f.eks en horde kom løpende nedover trappene, mens de andre var vendt andre veien. Tenker jeg må kjøpe en nå som spillet kommer. Noen tips? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Savner mic noen ganger ja. Som f.eks en horde kom løpende nedover trappene, mens de andre var vendt andre veien. Tenker jeg må kjøpe en nå som spillet kommer. Noen tips?Hvis du skal ha en separat mic er kanskje denne å anbefale?Hvis du skal ha et bra headset med mic så er dette å anbefale. Har det selv, bare under navnet Steelseries, istedet for Icemat. Samme selskap though. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Spillerne roper jo hele tida ingame da..har spilt flere games der ingen hadde mic. Funka helt flott. Alle overlevde hver gang uten å dø. Og folk heala hverandre. Dette var FETT. Witch er drit ekkel..den spooky musikken og gråtinga lenge før man ser henne..*grøss* Endret 12. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Daså. På Expert? Syns gråtinga bare var irriterende jeg. Ødela hele skvette-elementet når man veit hu er der 10 minutter før du faktisk kan se henne. Kunne faktisk høre meg fram til omtrent hvor hu var, så ble ikke overrasket engang. Endret 12. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Tosk Spilte på advanced games. Endret 13. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) jeg syntes ho witcha tålte lite på expert Endret 13. november 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Beste moment var helt på slutten med minigun, når alle stormet inn vinduet oppe, rett foran minigunen. Finger on the trigger! En anna gang kom alle inn døra på siden så jeg ikke fikk sikta på dem med mini'en. Det var ikke så kult.' Men det er mye lag enkelte ganger..zombies som bare hakker fremover og forbi deg. Endret 13. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Beste moment var helt på slutten med minigun, når alle stormet inn vinduet oppe, rett foran minigunen. Finger on the trigger!Opplevde at witchen satt og grein foran minigunen en runde. Vi fikk endel problemer... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Liker at man må være et team så mye, andre må hjelpe til hvis noen blir grabbed av en smoker eller går ned for telling osv. Og masse automatisk roping om forskjellige targets og ting og tang. Føler ikke som man spiller et singleplayer spill med players istedet for bots liksom. Mere som et skikkelig team. Vet ikke om jeg har så lyst å spille med mic egentlig, sitte og høre på hylinga til en spastisk 14-åring..neh.. Endret 13. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vet om jeg har så lyst å spille med mic egentlig, sitte og høre på hylinga til en spastisk 14-åring..neh.. Det er da det er bra å ha noen gode venner å spille med Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vet om jeg har så lyst å spille med mic egentlig, sitte og høre på hylinga til en spastisk 14-åring..neh.. Det beste er å spille vedsiden av hverandre på LAN, men er mye morsommere å spille generelt når du faktisk kan snakke med kameratene dine. Mic med randoms blir bare trash-talking uansett. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nå har jeg spilt både 360-versjonen og PC-versjonen. Mye mye enklere på PC. Det er plutselig bra å velge rifla, for da kan du ta headshot. På 360 er hagle overlegent fordi du ikke trenger å sikte så nøye. Gøy å ha lav ammo på hovedvåpenet, møte på den digre muskelzombien og bli spytta på av en Boomer samtidig. Likte ikke at man hører alle zombiene så godt. Man er liksom på T-banen og hører en fyr som puster tungt 30-40 meter unna, gjennom 2 meter betong og to svinger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Haha, det skjedde med meg i 4. runden min tidligere idag. Ble først spytta på av Boomer, så kom muskelmonsteret og pinna meg ned mens jeg bare skjøt i ørska gjennom grønntåka helt til jeg døde. De var første gang jeg ikke overlevde en hel runde, da. Og når man kommer ned i bilparken der det er helt mørkt og hører witch gråte i nærheten er man ikke særlig høy i hatten når vi beveger oss sakte fremover og ser til alle kanter. Endret 13. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Frister voldsomt å kjøpe dette, og spille over nett/LAN med 3 andre. Gir en helt annen følelse enn å skulle samarbeide med AI eller random folk fra nettet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Woho! Kjæresten falt pladask for spillet, så da blir det co-op med madammen! ^___^ <--- Happy Panda. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Finner jo bare games med horribel latency. Er det ikke mulig å filtrere på dette eller få opp en god gammeldags serverliste? EDIT: fant ut. openserverlist i console. Endret 13. november 2008 av araziel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå