Krillekongen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Da har jeg pre-loadet. Nå skal det testes! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kom med feedback da:D Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var så klart mer updates å laste ned! og jeg som skal på jobb kl 17! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 NOOOOOOOOO Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Ja, var visstnok en del mer som måtte oppdateres og slikt. Må lage middag, har en foto-oppgave jeg må gjøre, så kommer damen hit i kveld og. Kanskje jeg drar en allnighter? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) FAEN, har kjøpt det og det nekter og starte med nedlastinga:( Står bare not installed:S Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg kjøpte det kl. 15.50 i dag, men når jeg høyreklikker på Left 4 Dead, så har jeg bare muligheten til å "View Store", "View forum" og "Add to favourites". Hvordan starter man pre-loadingen? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 har preorder nå, visste ikke at man måtte kjøpe det for og få demo :S menne laster ned spillet nå. skal komme med screens og litt feedback så fort jeg har lastet og testet det ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg måtte restarte pcen for at nedlastningen skulle begynne, men nå er det på vei=) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg kjøpte det kl. 15.50 i dag, men når jeg høyreklikker på Left 4 Dead, så har jeg bare muligheten til å "View Store", "View forum" og "Add to favourites". Hvordan starter man pre-loadingen? Skal være en "demo" som ligger i listen over spill, ellers vet jeg ikke. Left 4 Dead og Left 4 Dead Demo er to forskjellige spill hos meg. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva koster left 4 dead egentlig? Anntar det er litt på den billige siden siden jeg får intrykk at det er relativt kort. Det er sikkert mye god replay value i coop'en dog -Stigma Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 $45 tror jeg det koster via Steam. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er "kort" på samme måte som Team Fortress 2 er "kort" isåfall. Er jo et online multiplayer-spill. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva? Det er vel -noe- historie i det? Eller det bare "løp fra A-B" oppdrag gjennom absolutt hele spillet? Ingen cutscenes? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ut fra alle previews er det bare 4 humans vs horde med zombies på alle maps. Ingen storymode og resident evil-greier. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ... så det er bare et multiplayer coop-spill? Awww, hadde forventet meg -litt- storytelling jeg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ... så det er bare et multiplayer coop-spill? Awww, hadde forventet meg -litt- storytelling jeg. Er nok et rent coop spill. Er helt sikkert en story vi får vite gjennom diverse ting som radio, tv osv som står og skurrer i bakgrunnen, men ikke noe historiefortelling nei. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det er "kort" på samme måte som Team Fortress 2 er "kort" isåfall. Er jo et online multiplayer-spill. Det er en singel player del der=) Så du kan spille off-line ja. Og du kan spille som zombie også ( bare bossene ) Tror pcw i dette spillet blir konge=) Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er "kort" på samme måte som Team Fortress 2 er "kort" isåfall. Er jo et online multiplayer-spill. Det er en singel player del der=) Så du kan spille off-line ja. Og du kan spille som zombie også ( bare bossene ) Tror pcw i dette spillet blir konge=) Single-player delen er nøyaktig den samme som coop delen, bare at man spiller med AI og ikke andre mennesker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det er nok omtrent like morsomt å spille singleplayer som å spille Counterstrike med bare bots, tenker jeg. Endret 6. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå