Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Nå har nedlastingen min gått tilbake til 0% to ganger! Arrgh, er steam folkene dumme eller? De tenkte kasnkje ikke på at dette kom til p skape sp sinnsykt stor pågang som det gjorde? Herregud, de kunn da ha tatt i bruk flere og/eller kraftigere servere. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har nedlastingen min gått tilbake til 0% to ganger! Arrgh, er steam folkene dumme eller? De tenkte kasnkje ikke på at dette kom til p skape sp sinnsykt stor pågang som det gjorde? Herregud, de kunn da ha tatt i bruk flere og/eller kraftigere servere. :(

Steam er den kraftigste distribusjonstjenesten du kan få. Ingen problemer med serverne der. Men når mange millioner prøver å gjøre det samme skjer de uungåelige. De kan umulig forberede seg på dette.

Nå ligger serverne og pumper ut nesten 70 000 Mbits.

http://store.steampowered.com/stats/content/

Lenke til kommentar
Alt på Steam er oppdatert med siste versjon. Det er kommet mange oppdateringer siden pre-demoen. Den folk laster ned er alltid siste versjon.

Jaja, var ikke det jeg mente heller.

Men grunnen til at så mange laster ned spillet nå er fordi "ikke eiere" av L4D ikke kunne spille demoen før i dag?

Lenke til kommentar

Et tips til dere som sliter med lav hastighet, ta en tur inn på Gamespace, registrer dere, og last ned råfilene (*.gcf-filene) derfra.

Du må så lukke Steam, pakkke ut disse filene i mappen ...\Steam\steamapps, og når du starter Steam, vil Steam merke at hovedfilene er tilstede, og bare laste ned noen kjappe updates, og så er du klar for å spille! :)

Laster ned derfra stabilt i 180 kb/s nå :)

Lenke til kommentar

Fant ut at problemet mitt skyldtes at jeg hadde D3DOverrider kjørende i bakgrunnen. Syntes at det var litt dumt inntil jeg så at spillet tilbyr v-sync med trippel buffring direkte i videoinnstillingsmenyen. Tomler opp til Valve for det! :thumbup:

Har nå spilt i noen timer, og må si at dette var moro. Den største overraskelsen var nok hvor farlige boomerne er. Trodde at de skulle være relativt enkle å forsvare seg mot, men der tok jeg visst grundig feil. De er der før du vet ordet av det, og spyet har mye lengre rekkevidde enn jeg hadde regnet med. Ikke kan du se noe særlig heller når hordene kommer mot deg etter at du har blitt truffet. Faktisk, er boomerne den vanligste årsaken til at jeg blir drept i spillet. Må nok bli litt flinkere til å oppdage dem.

Lenke til kommentar
Ok, bare spilt demoen i 30 minutter, men dette var noe tankeløst møl. Og som jeg fryktet, ikke noe Iron sights.... i 2008, seriøst.... Grafikken var langt fra imponerende.

Jaja, hvorfor bry seg. COD 5 kommer i posten i løpet av uka :D

hva er egentlig denne fascinasjonen for iron sights?

Du kommer vel ikke til å like COD 5 heller, da det også mangler iron sights :)

Lenke til kommentar
Ok, bare spilt demoen i 30 minutter, men dette var noe tankeløst møl. Og som jeg fryktet, ikke noe Iron sights.... i 2008, seriøst.... Grafikken var langt fra imponerende.

Iron sights trenger man ikke, nærmeste du kommet det i spillet er siktet på huntin rifle (sniper)

Har du i det hele tatt prøvd spillet online med mic? ._.

Lenke til kommentar

Dette er ren idioti. Tankeløst møl? Tenk over hvilken type spill som er laget. Det er ikke noe ultra-realistisk CoD4-opplegg som skal være en refleksjon av virkeligheten når det kommer til gameplay og grafikk.

Ikke noe iron sights, i 2008? SERIØST.... OMGOMG. Hold deg til CoD og Crysis du da, om du ikke klarer å spille FPS uten iron sights.

Det er ikke behov for iron sights, og du har iallefall ikke tid til å finsikte når det kommer en horde på 30 zombier mot deg.

Skjønner ikke greia med konservative tards som absolutt skal ha det feteste og nyeste av grafikk og IRON SIGHTS?

L4D er absolutt ikke ment til å være en teknisk demonstrasjon som skal være revolusjonerende innen grafikk og fysikk.

Det at de bruker Source synes jeg er veldig bra, for det er en veldig allsidig motor som kan se veldig bra ut og som ikke krever så mye av maskinen. Stygg my ass.

Nei, gå og legg deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...