TCi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 engasjerende historie, ikke noe fiender som konstant kommer på skinner, er det for mye å be om iron sights i 2008? en god ai hvor dine egne folk ikke løper i veien for deg og en nogenlunde god våpen følse. muligheter for å kunne unngå fiender hvis ønsket. skal du ha en tittel så vil jeg si at mgs4 er det ultimate spillet for min del. synes spill fra valve generelt er uinspirende Kanskje du skal spille det slik L4D skal spilles, co-op med 3 andre online og på expert. Om du ikke syns det er underholdende liker du ikke gode spill, og bare driver å troller. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 engasjerende historie, ikke noe fiender som konstant kommer på skinner, er det for mye å be om iron sights i 2008? en god ai hvor dine egne folk ikke løper i veien for deg og en nogenlunde god våpen følse. muligheter for å kunne unngå fiender hvis ønsket. skal du ha en tittel så vil jeg si at mgs4 er det ultimate spillet for min del. synes spill fra valve generelt er uinspirende Iron sights har jo ingen plass i dette spillet. Dette er arcade tvers igjennom, og ironsights ville bare vært overflødig. Hvorfor skulle det at vi er i 2008 ha noe å si? Et spill som dette har ikke noe stort behov for en dyp og engasjerende historie. Og hvordan tenker du den skulle ha blitt fortalt uten å være i veien? Det skal visstnok være en cutscene(slik som introen) før hver campaign, mer synes jeg ikke man trenger. Vi har uansett bare blitt servert ett og et halvt map, så man kan ikke akkurat si noe om historien nå. Jeg synes AIen på lagkameratene er helt grei, men det er uansett i co-op pengene ligger. Dette er et godt og velpusset spill. Jeg tror du har helt misforstått poenget med spillet, eller så er dette rett og slett ikke noe for deg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 engasjerende historie, ikke noe fiender som konstant kommer på skinner I og med at hele byen du er i er infisert, så er det vel ganske naturlig at fiendene er mange. Og det at de kommer løpende mot deg er jo pga at de har fått ferten av deg. For meg så er det dette elementet som gjør dette spillet så bra. Du må prøve å unngå å tiltrekke deg oppmerksomhet, men når de først kommer så er rushet av å prøve å overleve noe jeg ikke har opplevet i et spill før. Herlig rett og slett. Men som med alle spill, så er det delte meninger. Og det er tydelig at det ikke er noe for deg. For meg derimot, så er dette et zombie-spill jeg alltid har ønsket meg. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg syntes også valve gir noen av de mest låvende spillen gjevnt over. L4D ruler vilt, men det at det ikke passer enn betyr ikke at det er dårlig. Jeg er veldig glad i spill med gode valg og varierende resultat. Så dette er ganske bra for meg. Men jeg må inrømme at jeg ventet litt mer for dette spillet. Det gode i det tilfellet er at de kan fikse å tune spillet framover. =) -Youtube videoen rulte. Han ble virkelig "Latt T DØ". PS: SNAKE RULES!!!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Noen som vet sånn ca. demoen blir tilgjengelig for alle? Gleder meg til å få slaktet noen zombier.. Endret 11. november 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Om jeg ikke tar helt feil så er det i morgen eller om noen få dager. Lenke til kommentar
Zigna Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Er vist speed run på gang allerede, første delen av demoen: Endret 11. november 2008 av Zigna Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har akkuratt kjøpt L4D og har to spørsmål. Jeg studerer i Australia for tiden og her ligger internett litt i fortiden i forhold til i Norge. F.eks bruker de fremdeles nedlastningskvoter på linja, og etter det så reduseres farten til modemfart Vi har 40Gb mellom klokka 9 om morgen til klokka 3 om natta, og 110Gb fra 3 om natta til 9 om morgenen. Dagkvoten pleier vi å 'surfe' bort iløpet av en måned, og vi klarer somregel å laste ned nok filmer/serier/musikk til å bruke opp nattkvoten også. Derfor lurer jeg på om noen har peiling på hvor mye trafikk som gjennomsnittelig lastes ned under et vanlig game av spill som L4D i løpet av f.eks en time. Trenger ikke noe svært nøyaktig tall men er greit å vite om det kommer til å være mye eller lite, for om det er mye så tror jeg nok at jeg vil heller bruke kvoten til å laste ned serier. L4D kommer jeg nok uansett til å spille når jeg kommer hjem til Norge en gang, og får heller nøye meg med LAN til den tid, men om det er lite trafikk så blir jeg nok å teste det over internett. Det andre spørsmålet gjelder dataen min. Jeg har en Dell M1330 med et nVidia 8400M GS grafikkort, er det noen som har testet L4D til denne? Det fungerer ok til vanlig HL2 men frykter alle zombies og effekter vil få den til å knele. Kjøpte spillet da jeg kommer til å skaffe en ny rigg ved hjemkomst uansett, men hadde vært digg å spille det her også. Tingen er at kvoten for denne måneden er brukt opp så jeg får ikke testet demoen Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Om noen syns expert bør forholde seg slik den er er vel greit nok, men legg isåfall til enda en vanskelighetsgrad som er ment nettopp for å spille med god kommunikasjon og lagånd, ikke for rambohelter som løper avgårde på egenhånd. Jeg føler det motsatte. Spillet trenger dette for å vite hvor og hvordan det går med lagkameratene. Blir nesten umulig å finne noen når noe går galt. Kanskje kunne expert hatt dette alternativet, men jeg tror dette ville ha ødelagt spillets flyt. For å være helt ærlig føler jeg at man fortjener å tape om man ikke av egen vilje presterer å holde seg innenfor gruppens rekkevidde og bruke ørene til å høre om noen av gruppa er i spesielt trøbbel (dvs hunter/smoker eller lignende). Greit nok at det ville ødelagt litt av spillets flyt for de som foretrekker å spille casual med tilfeldige folk på en server, men denne "wallhacken" er rett og slett alt for easymode når man spiller organisert og har peiling på hva man holder på med. Left 4 Dead handler om laget ditt. Uten det overlever du ikke. Tror nok mange ville ha koblet vekk fra spillet om dette hadde skjedd. Tålmodighet er vanskelig online. Igjen tror jeg det ville ha skadet spillet mer enn det ville ha tjent. Realisme er ikke alltid bedre. Nei men det er ikke snakk om realisme. Det er snakk om å ha lyst til å holde seg i livet. For øyeblikket er det bare for teit. Jeg spiller på vanskeligste vanskelighetsgrad, noen dør, og hele teamet bestemmer seg for å sitte på ræva til vedkommende har respawned før man går videre. Det er liksom ikke den minste straff for å dævve. Du må bare vente litt. Sannsynligheten for at laget taper og man må starte på nytt når én person dør (med mindre en eller to personer dør rett etterpå under samme angrep) er ubegripelig liten. Det hadde vært gøy å kunne tenke: "Å nei, louis døde, nå sliter vi folkens" men isteden er det: "å nei, louis døde, nå må vi campe, hurra". Føler jeg bare er uenig med deg her, men også her syns jeg dette bare gir en bedre atmosfære. Det gir deg en følelse av desperasjon og at du må overleve. Å ligge ned og skyte zombier er en herlig følelse. Om du hadde død ganske fort ville spillerne ha fått en mer oppgitt følelse og lite engasjement. Spesielt ovenfor laget ditt. Heihå, jeg spiller på vanskeligste vanskelighetsgrad, ohoisann, her kommer 30 zombies, oioi, de spiser meg og jeg ligger i bakken, ikke noe problem, jeg kan bare skyte dem unna. Denne mentaliteten føles litt kjedelig for meg. Når AID i ny og ne bestemmer seg for å spawne en drøssevis med zombies føler jeg ikke at jeg sliter i det hele tatt når jeg sitter helt alene og blir bælja i bakken. Jeg rekker ALLTID og drepe SAMTLIGE zombies uten å dø, og dette er på ekspert? hvaf? Greit nok for de som liker å ligge på bakken og drepe 30 zombies uten problem, men jeg vil føle at jeg sliter om jeg ligger på trynet. Expert er uten tvil den mest underholdende graden. Og den er kanskje til tider enkel, men den har sine vanskelige partier selv uten en tank. Dette får vel være smak og behag. Personlig liker jeg en utfordring, og jeg kunne virkelig tenkt meg en vanskelighetsgrad hvor det virkelig ikke er MENINGEN at man skal overleve, med mindre man har fire trente spillere på en egen ventriloserver som vet akkurat hva de gjør. For dere som liker det som det er har dere jo alltids expert som vanskelighetsgrad, men å gjøre spillet litt mer vanskeligere og med litt mer trykk på "overlev og samarbeids"-delen er noe jeg inbiller meg ville tatt valve noen 20 sekund og lage, og ville gjort spillet mye mer gøy for oss som liker å dø -_-. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er vist speed run på gang allerede, første delen av demoen: Ikke mye problem på easy Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Stod det var advanced, men. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ingen som har sett noe til demoen? Er jo den 11. idag, men fikk ikke testet det før jobb. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kommer sikkert rundt 3-4 tiden. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Om noen syns expert bør forholde seg slik den er er vel greit nok, men legg isåfall til enda en vanskelighetsgrad som er ment nettopp for å spille med god kommunikasjon og lagånd, ikke for rambohelter som løper avgårde på egenhånd... Enig i at det burde være noe lignende, det er jo ikke mye jobb som skal til for å få til dette... Det positive er at det er Source og at det kommer garantert til å bli laget en plugin el. for dette Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er vel ikke lenge nå før demoen blir public, og da kommer vi noobs og ødelegger alt for dere. Ble det noe av den L4D-gruppa egentlig? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Her http://steamcommunity.com/groups/l4d-gf Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det er vel ikke lenge nå før demoen blir public, og da kommer vi noobs og ødelegger alt for dere. Ble det noe av den L4D-gruppa egentlig? Gruppa finnes den( er bare jeg som glemmer ) Blir kanskje en server som gruppa her kan bruke også Endret 11. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ikke no demo? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ikke enda. Trykker på "install demo" men ingenting skjer. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Demoen ser ut til å være forsinket, og det har gjort brukerne på Steam-forumet helt gale! Prøv å gå til siste side, og det vil ofte ha kommet en ny allerede. Ganske morsomt. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå