Petoah Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som vet i hvor screenshots blir lagt..? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Kan ikke la folk vente til kampen er slutt før de respawner. Det skal være et SPILL. Folk skal ha det MORO. Altså er det ikke moro å sitte i 15 minutter og vente på å slippe til igjen. Da logger man bare av og finner en anna server, og teamet mister en person. Dummeste forslaget jeg har sett. Selv blir jeg irritert når det er 30 sek respawn i TF2 innimellom. Hadde aldri ventet i 15 minutt på at de andre skulle gjort seg ferdige med mappet. Og når spillet er så til de grader team-basert, ville det jo bare blitt 1-2 stk igjen etterhvert mens de andre sitter og klør seg på pungen. Hva slags spill hadde det vært? Absolutt realisme funker ikke i spill. Fordi absolutt realisme er ikke moro. Endret 10. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
niconude Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Sånn gameplaymessig er L4D svært bra som det er. Jeg synes at muligheten til å se gjennom vegger, det å kunne ble respawned i mappen, og tåle så mye man gjør når man blir slått ned, er akkurat sånn det burde være. Når det er sagt så synes jeg at spillet ikke er særlig skummelt i det hele tatt. Jeg blir aldri skremt av brå og høye lyder siden pistolskytingen er så høy i forhold til resten av spillet at jeg ikke orker å ha på så høyt i headsettet. Det at man tåler så mye som man gjør og, legger en demper på redselen. Det hadde vært mer skummelt hvis det var færre fiender, men du tålte mindre tror jeg. Blir aldri særlig stressa når jeg ligger nede heller, selv om mange sekvenser ellers er stressende. Spillet er heller svært morsomt og underholdende (og ofte stressende), og det er jo ikke noe galt i det. Spill som virkelig psyker deg ut og gjør deg redd har vel ofte mange negative sider ved gameplay, noe som ikke er noe særlig i et 4 player coop spill. Enig i mye her, men må innrømme at jeg har hoppet litt i stolen. Hadde en brennende tank etter meg i subwayen. Løp bakover og forstyrret selvfølgelig en heks. Det var ganske nervepirrende! Jeg ble brutalt myrdet sekunder senere:) Hører rykter om at flere 'movies', våpen og fiender er i horisonten for dette spillet. En flammekaster er mer eller mindre bekreftet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvilke våpen er egentlig med i dette spillet? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Noen som vet i hvor screenshots blir lagt..? E:\Programmer\Steam\steamapps\common\left 4 dead demo\left4dead\screenshots Hvilke våpen er egentlig med i dette spillet? Pistol (+ dual) Molotov cocktail Pipe bomb Uzi M16 eller M4 Shotgun Auto shotgun Hunting rifle Mounted minigun Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Aight, får vel legge ut noen bilder da: Edit; Hvordan legger jeg de bildene i spoiler? Endret 10. november 2008 av Pétur Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde vært utrolig tøft om det var en bilsekvens i det ferdige spillet . Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Aight, får vel legge ut noen bilder da:**** Edit; Hvordan legger jeg de bildene i spoiler? på "flere valg" er det en nedtrekksmeny ved navnet "sett inn spesialelement". der finner du spoilers *fnis* Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Når blir demoen åpen for alle? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Når blir demoen åpen for alle?Imorra. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hmm. Er det sagt noe om når demoen kommer på 360? Beklager min uvitenhet, kommer den 11. på både PC og 360. Gleder meg Endret 10. november 2008 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Millha Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Ang. custom maps, må du legget .bsp og .nav filer i L4D mappen under "\Left 4 Dead Demo\left4dead\maps" og så tar du model, sound, texture osv. fra CS mappa og legger i en mappe som du kaller cstrike i L4D mappa. Etter dette må du finne ei fil som heter gameinfo.txt Her skal du legge til at spille skal bruke Cstrike som en mappe for modeler osv. Husker ikke va som måtte skrives. Skal se om jeg finner linken jeg fant det på. Ang. resultatet så blir det gjerne død zombie skyting... men det er alikevel imponerende at Directoren takler alt så bra. Vis du skal ha Resident Evil 3 feeling på spille, må du prøve banen som heter urbanwarfare til CS. Den er mørk og stor, med mangen spennede områder. Altså ett ikke standard CS map. Her er en siden som man nok må holde øye med. Jeg tror at mapper biten på nett blir så stor at man nesten ikke trenger mer enn demoen. =P Men hele spille vil man ha. =D Endret 10. november 2008 av Millha Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Left 4 Dead er ikke ment til å være et skremmende "gjøre-deg-livredd-for-å-spille-i-mørket"-spill, her handler det mer om intensivitet og "OH SHI-" moments. Valve/TRS fortjener en applaus for zombie animasjonene og hvordan de reagerer med miljøet. Særlig subway mapet i togene når zombier kommer stormende in fra begge ender, og man kan se massevis av zombier klatrende opp sidene imponerer stort. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Left 4 Dead er ikke ment til å være et skremmende "gjøre-deg-livredd-for-å-spille-i-mørket"-spill, her handler det mer om intensivitet og "OH SHI-" moments. Var noe jeg prøve å komme fram til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Left 4 Dead er ikke ment til å være et skremmende "gjøre-deg-livredd-for-å-spille-i-mørket"-spill, her handler det mer om intensivitet og "OH SHI-" moments. Var noe jeg prøve å komme fram til synes mer det var gjesp og moonwalk gåing. som vanlig har valve laget noe søppel. skytinga føles helt jævlig ut. grafikken er ok, men ikke blown away opplegg. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 synes mer det var gjesp og moonwalk gåing. som vanlig har valve laget noe søppel. skytinga føles helt jævlig ut. grafikken er ok, men ikke blown away opplegg. Synes Valve kun har laget knakende gode spill jeg. Det jeg lurer på er hvilke kriterier du stiller til "gode spill". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 synes mer det var gjesp og moonwalk gåing. som vanlig har valve laget noe søppel. skytinga føles helt jævlig ut. grafikken er ok, men ikke blown away opplegg. Synes Valve kun har laget knakende gode spill jeg. Det jeg lurer på er hvilke kriterier du stiller til "gode spill". engasjerende historie, ikke noe fiender som konstant kommer på skinner, er det for mye å be om iron sights i 2008? en god ai hvor dine egne folk ikke løper i veien for deg og en nogenlunde god våpen følse. muligheter for å kunne unngå fiender hvis ønsket. skal du ha en tittel så vil jeg si at mgs4 er det ultimate spillet for min del. synes spill fra valve generelt er uinspirende Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Jeg liker det at ikke alle tenker på samme måte, og at noen velger å være kreative og innovative i måten de velger å løse ting på. Når har ikke jeg spilt MGS4, men har spilt det første og det andre, og innrømmer at de er jævlig gode spill. Er det spill jeg -vet- blir gode, er det de som Valve lager. Hooray for Valve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå