Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er spillet ute på steam, eller er det alle spiller en demo? (Som du seff må kjøpe spillet for å få.)

Vi spiller bare en demo. Den blir tilgjengelig for alle den 11. november. Spillet kommer den 18. november.

Og at vi spiller så mye demoen tilsier at spillet blir enormt bra. Så stor variasjon bare på to korte baner. Blir bedre jo høyere vanskeliggrad du setter. Har nå klart 4 ganger på expert nå. Ser fram til flere.

Lenke til kommentar

Så dette spillet er mer enn godt nok å svi av litt daler på altså? Hvordan er grafikken, må man ha en super pc for å få veldig bra grafikk? Har nvidia 7900GT, 8gb ram, 2,6 quad core. Holder det til veldig bra grafikk? Er litt nøye på grafikk når det kommer til pc, vil ikke ha noe lagg.

Lenke til kommentar

Jeg syntes L4D var bra. Men demoen var for enkel...

På ekspert skal det være vanskelig, men det var ganske lett.

Å jeg suger i CS:S og TF2, så det sier litt.

COD4 på veteran, det kaller jeg vanskelig.

Men jeg gleder meg sykt til modderene setter fingra hardt i dette. Di har alt startet stort med splitt-screen på PC, og annet.

Spillet kommer til å vare i flere år slik som det er bygget opp.

Har eksperimentert litt med nye baner fra CSS og annet. Det er overaskende bra resultat directoren gir. Men jeg kunne gjerne sett for meg nye modeler på våpene.

Ang. grafikken krever spille nesten ingenting pga. den flotte source motoren. Har både prøvt dette på ny og gammel PC. Meget "impressive".

Endret av Millha
Lenke til kommentar
Jeg syntes L4D var bra. Men demoen var for enkel...

På ekspert skal det være vanskelig, men det var ganske lett.

Å jeg suger i CS:S og TF2, så det sier litt.

COD4 på veteran, det kaller jeg vanskelig.

Men jeg gleder meg sykt til modderene setter fingra hardt i dette. Di har alt startet stort med splitt-screen på PC, og annet.

Spillet kommer til å vare i flere år slik som det er bygget opp.

Har eksperimentert litt med nye baner fra CSS og annet. Det er overaskende bra resultat directoren gir. Men jeg kunne gjerne sett for meg nye modeler på våpene.

Ang. grafikken krever spille nesten ingenting pga. den flotte source motoren. Har både prøvt dette på ny og gammel PC. Meget "impressive".

Om du sier demoen var LETT på expert, tør jeg påstå at du var jævlig heldig med runden din

Lenke til kommentar

Virker egentlig sånn ja, eller så har han gode lagkamerater. Spilte nå på expert og det var nesten umulig å komme seg til sluttområdet. Det ventet alltid en tank i den siste gangen som tok livet av det ellers lite livet vi hadde igjen. Skjedde vel 5 ganger på rad.

Var vel flere ganger det kom en horde, smoker, hunter og boomer på en gang. Og når boomeren spyr på deg blir det virkelig fest. Ah, så moro.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

I går klarte jeg demoen med randoms på expert på få forsøk.

I dag så hadde jeg noen på besøk hos meg og var nesten framme ved målet på andre bane da en en av dem drepte oss alle sammen for fun (på første forsøk), selvfølgelig døde hann og. Etterpå så døde vi hver gang, og hver gang fikk jeg følelsen av at spillet hadde plassert fiendene på perfekte steder for å fucke opp for oss.

For eksempel så sa hørte vi en skreamer og en fyr sa at han vedda på at hun sperra i toget. Vi lister oss gjennom med meg i front og hører etterhvert noen nervøse hvinelyder etter å ha kommet ut av toget. Så ser jeg at de to bak meg står rett ved siden av henne.

En annen gang var screameren ved siden av våpnene vi ville ha.

En annen gang var den svære boomeren i den lille luftekanalen.

En annen gang når jeg lekte smart med en venn og gjemte oss inni et kott for å komme vekk fra en kommende horde kom en tank kom fra ingensteder og brøt opp døra.

En annen gang hadde jeg og en annen overlevet en stor flokk, og da han skulle heale meg "opp fra bakken" så kom en smoker skjøt tungen sin rundt en sving og tok han fra meg.

My annet og. AAh så moro at det skjer noe spesielt hver gang man spiller. :D (forbehold for skrivefeil siden jeg er litt trøtt)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Håper noen her er med på å ta Expert imorra. Har ikke rundet expert enda, og ikveld så har jeg vært ute på fylla. Så jeg har litt å ta igjen. Så altså, i 1 tiden søndag 9.nov, vær pålogget steam :)

ps: jeg er litt full nå, så jeg må bare beklage overdreven entusiasme. men tilbudet står. imorgen skal vi klare expert :)

Lenke til kommentar
Vel, vi kom oss et godt stykke på expert, med pistol only, så det er ikke så veldig vanskelig nei..

Men såklart så klikka servern når vi var, tja, husker ikke. Så vi giddet ikke starte på nytt..

Du er helller ikke en gjennomsnitts-gamer Maci :p

Har klart expert en god del ganger nå, men møter man foreks. en Tank på feil sted til feil tidspunkt så er hele runden over. :lol:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Håper det kan komme noe mod-er som endrer litt på våpenfordelingen el. Tror det hadde vært fett hvis man starter med pistoler, og er avhengig av molotovs i starten. Så kan man f.eks finne én shotgun, sånn at en person har shotgun og tre andre bare pistoler. På denne måten blir det litt mer spesielt, og "befriende" å finne våpen (YES, liksom). Det burde også være muligheter for at man ikke opplever at man har uendelig med ammo, at man noen ganger blir nødt til å dra frem pistolene og bruke dem en stund, til man endelig finner litt ammo... Noen som er enig?

Lenke til kommentar

DuTTzi: Ganske enig med det meste du sier, særlig med at man får litt vell mye ammo, man kan jo sløse som bare det og ikke gå tomm.

Har klart expert 2-3 ganger nå, men det må nevnes at om man feks har bare en NPC på laget blir det betydelig lettere, jo flere jo lettere.

Lenke til kommentar
Håper det kan komme noe mod-er som endrer litt på våpenfordelingen el. Tror det hadde vært fett hvis man starter med pistoler, og er avhengig av molotovs i starten. Så kan man f.eks finne én shotgun, sånn at en person har shotgun og tre andre bare pistoler. På denne måten blir det litt mer spesielt, og "befriende" å finne våpen (YES, liksom). Det burde også være muligheter for at man ikke opplever at man har uendelig med ammo, at man noen ganger blir nødt til å dra frem pistolene og bruke dem en stund, til man endelig finner litt ammo... Noen som er enig?

Går tom for ammo veldig ofte jeg.

Lenke til kommentar

Det må være noe sykt gale med spillet mitt siden jeg har det enkelt på expert. Men jeg spiller bare med AI siden jeg ikke har L4D på steamen min. Kansje det er mangelen på mennesklig tabber.

Skal se om det er noe feil med spillet.

Testet en CS bane igår på L4D.

Urbanwarfare heter banen tror jeg. Perfect til zombie killing. Det eneste som jeg ikke likte var at der aldi kom store mengder zombz gjennom veggen =(

Ang. fordeling på våpen så er jeg enig med DuTTZi.

Det kunne også hendt en skjelden gang at våpene skar seg og ble ubrukelige. Slik at men ikke blir springene med våpene gjennom hele baner.

--------------------------------------------------------------------------

Spilte nettop gjennom expert igjen, og den var ikke spesielt vanskelig.

Så lenge du "swater" raskt gjennom banene så går alt supert. Men kom bare igjen med 2 survivors =( Har lagt merke til at viss du bruker lang tid kommer der gjevnlig tank, smoker, boomers osv. Men det og holde tempo er viktig for at det skal gå glatt gjennom banene uten mange store hindringer.

Gleder meg sykt til hele spillet. Dette passer meg midt i blinken.

PS: er det noen andre som sitter med non steam versionen... Lurt litt på LAN funksjoner.

Endret av Millha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...