Morgh Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 bare et par uker til jeg får tilbake pcen min nå! det er seriøst hardt å få pcen sin ødlagt rett før release av l4d2! spillte mye l4d før så har gledet meg til 2ern i laaang tid :S en annen ting som er kjedlig er at jeg ikke får spillt når jeg får dataen... fordi da er det jul Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Holy shit så kult L4D2 er. Alle boikotters er totalt retards, en mer fullverdig sequel blir det ikke! Det er veldig variert, mer utfordrende og fullt av imponerende detaljer. Eneren er nesten kjedelig i forhold. Also, beste dialogen noensinne. Tits! Endret 30. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 noen som blir med på noen runder på left for dead 2 pc ikveld? =) Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I helga kan vi spille L4D2 uten Gold på xbox live! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvem er det som har Left 4 Dead 2 og ikke Gold Subscription? Litt spesielt. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 L4D2 er kjedelig uten og spille Online^^ Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvem er det som har Left 4 Dead 2 og ikke Gold Subscription? Litt spesielt. Meg? Gidder ikke renewe gold membershipet mitt for tiden på grunn av at jeg ikke har tid nok til å spille så mye. Syns dette var et fint tilbud jeg.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har spillet på xbox. Lurer på å skaffe det på pc. Går det ann å legge inn mods osv? Feks kjøre på me 1000 zombies i en smal koridor? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvem er det som har Left 4 Dead 2 og ikke Gold Subscription? Litt spesielt. Meg? Gidder ikke renewe gold membershipet mitt for tiden på grunn av at jeg ikke har tid nok til å spille så mye. Syns dette var et fint tilbud jeg.. Joda, men de fleste som kjøper dette spillet kjøper det for å spille online. mrluni, det finnes mods men ikke av typen fallout sine liksom. Er noen modifiserte servere som gjør masse ting som 16 player osv, men vanilla er best. De fleste mods man laster ned selv er nye karakterer du kan styre, eller retextures osv. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som veit om et brett jeg kan laste ned som har eeeevig med zombies å slakte ned? PC verson ofc Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er vel stort sett det survival mode er? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 tjaaa joda, men tenker på bare et brett med et lass med zombier. The moment når en horde kommer strømmende gjennom en trang koridor er konge! Peeeelafflafflafflafflaff med m16, og alle zombier haggler ned Lenke til kommentar
Hellyner Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Spilte l4d2 her i kveld, og kom over et våpen jeg aldri har sett før. Våpnet var "SG 552" eller krieg commando om du vill Har dette vært der hele tiden?!?!? Eller er det noe med den tyske versjonen av spillet? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 spilt expert realism mrluni? føler det kan komme nok horder der prøv swamp fever, får 3 tanks på slutten, det er litt av en utfordring ^^ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Får få tilbake denne tråden The Passing kom ut idag hva synes dere? Hvilke vansklighets grad spiller dere på osv ? :thumbsup: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Får se om jeg kjøper den i morgen. hvor mye koster den egentlig? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 560MS points verdt penga skal ikke spoile noen ting, de nye uncommon common zombies er sykt kule Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Da får jeg se etter det da, har 60 points, så d trenger jeg bare 500 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen som har spilt igjennom hele den nye kampanjen enda? Er utrolig spent på hvordan de har gjort hele greia med bare 3 overlevende og infected survivor, og hvordan dette bryllupet ser ut. Og golfkølla selvfølgelig. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Spilt igjennom hele jeg men vil ikke spille spoile noe^^ Golf køllen er super Awesome. Synes det var synd at Bill døde, digget stemmen hans^^ Likte Bill best av de gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå