Sinnapels Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Noen som er med på ett par runder l4d2 ikveld? Legg meg til på Steam da: [email protected] Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Legger deg til jeg:) Får ikke tid før i kveld siden jeg skal sette opp pcen min:D Endret 28. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som vet hvordan man får lasersikte på primærvåpnene i L4D2? I den første kampanjen så får en det i den våpensjappa... Men etterpå se hender det at jeg ser at lagkameratene har, men ikke jeg. Dette til tross for at jeg tar samme våpen som de. Ser heller ikke noe modifikasjoner jeg kan plukke opp.... Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 laser siktene er random på campaignsa untatt dead centre våpen butikken, vis du ser team matsa dine har laser på våpna sine så har de bare ikke giddi å sagt i fra at de har funnet dem til deg Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg spilte akkurat "Death Carnival" og møte en rar zombie. Jeg gikk det spillet og Møte på en Klovne Zombie, etter jeg hadde drept den kom det dette opp med et bilde av Zombien. "Well done you killed the Clown, What will come next?" Er det veldig uvanlig, har noen andre av dere møt denne saken? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg og brodern prøver å få til noen games på expert. Legg meg til hvis dere vil spille Underdog[Nor] Endret 30. november 2009 av Michael Knight Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg og brodern prøver å få til noen games på expert. Legg meg til hvis dere vil spille Underdog[Nor] Er med imorgen på den. Legge meg nå, jobb i morgen Steam finner ingen med det brukernavnet. Heter Steamacc din virkelig Underdog[Nor]? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som har tatt realism expert på the parish? Trenger ett sammenligningspunkt, vi brukte 3 timer og 20 minutter. Lurer på hva andre har greid det på. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som har tatt realism expert på the parish? Trenger ett sammenligningspunkt, vi brukte 3 timer og 20 minutter. Lurer på hva andre har greid det på. Det er veldig bra, brua er et helvete om man skal ha alle inn. Selv på expert er det hardt nok. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg og brodern prøver å få til noen games på expert. Legg meg til hvis dere vil spille Underdog[Nor] Er med imorgen på den. Legge meg nå, jobb i morgen Steam finner ingen med det brukernavnet. Heter Steamacc din virkelig Underdog[Nor]? Ops.. prøv dette Underdog[Nor] Lenke til kommentar
Mr_Marton Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Heisan! Jeg spiller l4d2 for tiden! Der er sinsykt rått! Hvis noen vil spille med meg så er det bare å legge til "stianmarton" på vennelisten til Steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvilket nivå ligger du på? Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ah... Left For Dead 2 demoen har blitt tatt ned fra Steam, så nå må jeg kjøpe det, men har veldig lite penger for tia -.- Men folk som vil spille left for dead 2 snaaaaaaaaaaaaaaart add: " flamme73 " uten "ene : P Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tok ikke like lang tid som jeg trodde... Bestilte det for 3 min sia Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er noen med på L4D2 i kveld eller, add meg på Live: beni1112 Er på fra ca 19:30 i kveld. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er det LAN støtte i L4D2? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 japp. Er noen med på L4D2 i kveld eller, add meg på Live: beni1112 Er på fra ca 19:30 i kveld. Japp, jeg blir med Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er det LAN støtte i L4D2? Ikke i menyen hvertfall, men det burde da gå fint å sette opp en dedikert server med "sv_lan 1" også joine via console eller serverbrowser("openserverbrowser" i console). Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
underdark Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Trenger noen bra folk å spille expert med. Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561197960509533/home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå