Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Er det en egen venneliste for l4d2 spillet? Hvis ikke, så kan i allefall folk på Xbox legge meg til.

 

Polemos%20Theos.png

 

Bare send meg melding når dere legger meg til, så jeg skjønner at det er folk som vil game l4d2, Jeg spiller som regel campains da, er ikke så glad i Versus.

 

Er du innpå på fredags kveld? Fra åttetiden og utover. Siste dagen jeg kan bruke på spilling før eksamen de neste to ukene.

Jada, er gjerne med da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siterer meg selv på hvorfor:

 

 

Spillte left 4 dead 2 igår! Kom på en ganske bra server, spillte sammens med to Amerikanere. Ganske moromt, selvom vi brukte lang tid på swamp fever kampanjen. Nesten to timer! Litt fordi at vi døde en del ; p Men det gikk seg da til tilslutt!

 

Left 4 dead 2 er ganske bra, flott grafikk! Kule meele weapons, personlig favoritt var motorsagen og øksen. Er ganske kult at det er en ekstra pistol, desert eagle. Som du kan finne og bruke istedenfor de vanlige pistolen! Men jeg digget left 4 dead 2 utrolig morsomt, og virkelig verdt penga! Beste sammarbeidspillet som er der ute nå på xbox!

 

Skal spille de andre kampanjene snart, gleder meg^^ Ser også forøvrig fram til og prøve realismemodusen. Som er en modus der du ikke kan se siluhettene på lagkameratene, når de f.eks er langt unna, eller bak en vegg! Også er et hodeskudd det eneste som tar ordentlig skade. Men den modusen er nok en stund til jeg prøver den!

 

Grafikken er ikke supergod, men den er helt grei! Forbedret fra left 4 dead med blant annet skygger, teksturer osv! Jeg liker også at en har dagsoppdrag, ikke bare natt hele tiden. Som f.eks på swamp fever, der startet vi når det var natt, men ble ferdig når det var soloppgang! Møtte ikke på den vandrende heksa denne gangen, siden mesteparten foregikk på natten! Men har møtt hu på demoen, litt mer "skummelt" fordi da er det ikke alltid så lett og unngå hu.

 

Men det har jo også noe og si på hvor hu spawner! Jeg har left 4 dead 2 på xbox. Kontrollene og slikt var litt uvant i starten, men det gikk seg til. For meg som foretrekker FPS-spill på PC så er jeg ganske fornøyd med kontrollsystemet på xboxen. Var ikke "vanskelig" og det å styre karakteren og siktingen gikk lett!

 

Dette er defintivt det beste coop spillet på xbox iår, forøvrig PC også! Det vil det nok være i lang tid også, left 4 dead spiller jeg fortsatt! Greit at en blir litt lei av de samme banene osv, men det går seg til! Fortsatt like morsomt og spille survival eller versus, eller enspillerkampanjen.

 

Når så skal sies så har jeg aldri vært noen fan av versus modusen. Men ser ut til at jeg skal prøve og bli "det" Blant annet pga noen av de nye spesial-zombiene, derav spitteren, Chargeren, Jockey'en (Er han i familie med jockeren ?) Spitteren er ei jævelstygg dame, men hennes angrep er en grønn, syreguffe. Når den spyttes så tar det dog et par sekunder før den tar skade, men den er ypperlig til og fange overlevende i så enten hunteren eller chargeren kan ta vedkommende.

 

Så har vi Jockeyen, som ikke må forveksles med jokeren. Selvom dem sikkert kunne vært i slekt! Den hopper på en av de overlevende og kan kontrollere dem til og få f.eks et sted! Noe som kan brukes til og føre den vekk fra de andre overlevende/lag-kameratene så enten boomeren, hunteren, eller chargere'n kan ta seg av vedkommende!

 

Til sist er det Chargeren, den er litt lik tanken! Men den har en enorm arm, også en bitteliten arm. Når den ser en overlevende så springer den mot den, tar taki den. Også løper til "charge-meteret" er så slutt. Så tar den og slår overleveren mot bakken!

 

En annen fancy ting er "bile-bommen" det er en liten beholder som har "spyet" til boomeren inni, den kan brukes til og enten kaste på spesial-infiserte, eller mot en zombie elller på bakken! Dette gjorde jeg igår, kastet den. Så skjøt jeg alle zombiene som stod i en klynge rundt spyet! Veldig kjekt. Er forøvrig en liten forbedring på rørbomben, mens den i left 4 dead gjorde så de infiserte bare forsvant i en rød luft, så skaper den denne gangen kropper. Dvs at de ikke forsvinner helt, men kroppene flyger vekk!

 

Forøvrig er det også kult at denne gangen kan zombier deles i to, enten ved hjelp av granat-kasteren (grenade - launcheren) eller øksene, motorsagene, eller våpnene! Jeg f.eks delte en zombie i to, en kunne se skjelettet osv. Dette er forøvrig nok grunnen til at det er 18-årsgrense!

 

Så jeg anbefaler dere, løp og kjøp! Da vil dere få et spill med massiv underholdningsverdi, mange artige stunder, kanskje får dere nye venner eller fiender som dere senere kan spille med! Dette spillet er defintivt årets beste sammarbeidspill til xbox! Løp og kjøp.

 

Lenke til kommentar
Ikke helt fornøyd med demoen. Jeg tror neppe jeg gidder å betale fem hundre kroner for å få dette spillet. Noen som vil prøve å omvende meg? Vær så snill, prøv. Overbevis meg!

Skal du ha det på pc eller xbox?

 

For skal du ha det på Xbox, så er det vel overbevisende at du kan game det med meg :p. Neida.

 

Vel, jeg føler i allefall at demoen ikke fikk vist alt som spillet egentlig er. Jeg er utrolig gla i dette spillet, særlig de delene hvor du alltid må jobbe deg forover for at horden skal slutte å komme, hvis ikke er det jo alltid gøy å gå med motorsag og granat kaster :p

Lenke til kommentar
Ikke helt fornøyd med demoen. Jeg tror neppe jeg gidder å betale fem hundre kroner for å få dette spillet. Noen som vil prøve å omvende meg? Vær så snill, prøv. Overbevis meg!

left4dead er spillet jeg har spilt mest det siste tiåret, Left4dead2 er bedre. Å når man er så kresen som jeg er på spill bør det være et kvalitetstempel.

Lenke til kommentar
Ikke helt fornøyd med demoen. Jeg tror neppe jeg gidder å betale fem hundre kroner for å få dette spillet. Noen som vil prøve å omvende meg? Vær så snill, prøv. Overbevis meg!

 

Demoen var jo ubercrap i forhold til fullversjon!

Er rett og slett mye historikk og slikt som binder kampanjer sammen. En god dose humor etc. er jo med. Mere våpenefekter!

Du må bare kjøpe det, hvis ikke går du glipp av en god bit spill"historie".

Lenke til kommentar
Ikke helt fornøyd med demoen. Jeg tror neppe jeg gidder å betale fem hundre kroner for å få dette spillet. Noen som vil prøve å omvende meg? Vær så snill, prøv. Overbevis meg!

 

Først må du få vite at betaler du 500kr for pcversjon så er du lettlurt:P

Og demoen er superdiperubercrap i forhold til hele spillet, du har så mange timer morro.

At du bare vurderer det er rart:P

Et av årets beste mp-spill, for meg er det absolutt det beste hittil i år:)

Lenke til kommentar

Du får den lett til 350,- på Pc, så det på tilbud på Platekompaniet idag. Men dette er det desidert feteste coop spillet, er gøy og jobbe seg igjennom mapsa med 4 venner over team-speak, men det kan bli horibelt mye skriking hvis du spiller live mot 12 åringer som er jævlig irriterende.

Endret av berniy
Lenke til kommentar
Skal du ha det på pc eller xbox?
Har kun PC og PS3, så blir førstnevnte.

 

Vel, jeg føler i allefall at demoen ikke fikk vist alt som spillet egentlig

Oh, rly...

 

Først må du få vite at betaler du 500kr for pcversjon så er du lettlurt:P

Og demoen er superdiperubercrap i forhold til hele spillet, du har så mange timer morro.

At du bare vurderer det er rart:P

Et av årets beste mp-spill, for meg er det absolutt det beste hittil i år:)

Er det rart at jeg vurderer et spill pga demoen? En demo skal jo få deg til å ville kjøpe spillet. :)

 

Demoen var jo ubercrap i forhold til fullversjon!

Da har de failet. :p

 

left4dead er spillet jeg har spilt mest det siste tiåret, Left4dead2 er bedre. Å når man er så kresen som jeg er på spill bør det være et kvalitetstempel.

Jeg synes eneren ble kjedelig i lengden, og demoen var mer eller mindre OK. Jeg skulle gjerne prøvd motorsag, da....

Lenke til kommentar
Det havna på dagstilbud fort etter release :O

 

Nå hører det med for det første til historien at det er 5dagers Før-julskampanje på steam for tiden. Og for det andre så er det en bevisst strategi fra steam å ha kortvarige tilbud på spill for å skape blest: http://www.halflife2.net/2009/11/18/digita...ont-hurt-valve/

 

Fundamentally people thought that with pricing if you ever decreased the price of a product it hurt your future sales and it hurt your product as a whole. Don't ever take a top-end product and go to USD 5-10 because everybody's going to remember and they'll never buy it at the high price again, they'll think it's in the bargain bin.

 

But in a connected market prices can be moved up and down without penalty. You can have sales that are dramatically low and bring the price back up and people don't care. They don't care at all. You can do them instantaneously and you can experiment with them

 

Og:

 

[...]when Left 4 Dead had a half-price weekend sale on Steam, sales jumped 3,000%, while the number of new users increased 1,600%. In fact, more units were moved during that sale than during the game's launch.
http://arstechnica.com/gaming/news/2009/11...ual-success.ars Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...