Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L4D2 var gikk over alle forventningene jeg hadde!

Får bare håpe de kommer med noen gode updates og videreutvliker til kanskje en 3'r eller en ny zombie-spill serie!

Fy søren L4D2 er så heftig gøy med venner over live, det er så morsomt når man blir stuck i en situasjon foreksempel når tar av bil alarmen på sirkuset og horden, da skal jeg jammen meg si det ble fyr over team speak. Det er bare så gøy^^

Lenke til kommentar

FY F**N SÅ FETT! jeg satt å gama det med en kompis i går på splitscreen easy, bare for å prøve å spille gjennom alle banene. Så jævlig fett det var, fikk hele tiden en klaustrofobisk og helt lost følelse. Kjøpesenteret i mørke var jo ganske scary :p også å gå berserk med motorsag og granatkaster =D

Lenke til kommentar

Spillte left 4 dead 2 igår! Kom på en ganske bra server, spillte sammens med to Amerikanere. Ganske moromt, selvom vi brukte lang tid på swamp fever kampanjen. Nesten to timer! Litt fordi at vi døde en del ; p Men det gikk seg da til tilslutt!

 

Left 4 dead 2 er ganske bra, flott grafikk! Kule meele weapons, personlig favoritt var motorsagen og øksen. Er ganske kult at det er en ekstra pistol, desert eagle. Som du kan finne og bruke istedenfor de vanlige pistolen! Men jeg digget left 4 dead 2 utrolig morsomt, og virkelig verdt penga! Beste sammarbeidspillet som er der ute nå på xbox!

 

Skal spille de andre kampanjene snart, gleder meg^^ Ser også forøvrig fram til og prøve realismemodusen. Som er en modus der du ikke kan se siluhettene på lagkameratene, når de f.eks er langt unna, eller bak en vegg! Også er et hodeskudd det eneste som tar ordentlig skade. Men den modusen er nok en stund til jeg prøver den!

 

Grafikken er ikke supergod, men den er helt grei! Forbedret fra left 4 dead med blant annet skygger, teksturer osv! Jeg liker også at en har dagsoppdrag, ikke bare natt hele tiden. Som f.eks på swamp fever, der startet vi når det var natt, men ble ferdig når det var soloppgang! Møtte ikke på den vandrende heksa denne gangen, siden mesteparten foregikk på natten! Men har møtt hu på demoen, litt mer "skummelt" fordi da er det ikke alltid så lett og unngå hu.

 

Men det har jo også noe og si på hvor hu spawner! Jeg har left 4 dead 2 på xbox. Kontrollene og slikt var litt uvant i starten, men det gikk seg til. For meg som foretrekker FPS-spill på PC så er jeg ganske fornøyd med kontrollsystemet på xboxen. Var ikke "vanskelig" og det å styre karakteren og siktingen gikk lett!

 

Dette er defintivt det beste coop spillet på xbox iår, forøvrig PC også! Det vil det nok være i lang tid også, left 4 dead spiller jeg fortsatt! Greit at en blir litt lei av de samme banene osv, men det går seg til! Fortsatt like morsomt og spille survival eller versus, eller enspillerkampanjen.

 

Når så skal sies så har jeg aldri vært noen fan av versus modusen. Men ser ut til at jeg skal prøve og bli "det" Blant annet pga noen av de nye spesial-zombiene, derav spitteren, Chargeren, Jockey'en (Er han i familie med jockeren ?) Spitteren er ei jævelstygg dame, men hennes angrep er en grønn, syreguffe. Når den spyttes så tar det dog et par sekunder før den tar skade, men den er ypperlig til og fange overlevende i så enten hunteren eller chargeren kan ta vedkommende.

 

Så har vi Jockeyen, som ikke må forveksles med jokeren. Selvom dem sikkert kunne vært i slekt! Den hopper på en av de overlevende og kan kontrollere dem til og få f.eks et sted! Noe som kan brukes til og føre den vekk fra de andre overlevende/lag-kameratene så enten boomeren, hunteren, eller chargere'n kan ta seg av vedkommende!

 

Til sist er det Chargeren, den er litt lik tanken! Men den har en enorm arm, også en bitteliten arm. Når den ser en overlevende så springer den mot den, tar taki den. Også løper til "charge-meteret" er så slutt. Så tar den og slår overleveren mot bakken!

 

En annen fancy ting er "bile-bommen" det er en liten beholder som har "spyet" til boomeren inni, den kan brukes til og enten kaste på spesial-infiserte, eller mot en zombie elller på bakken! Dette gjorde jeg igår, kastet den. Så skjøt jeg alle zombiene som stod i en klynge rundt spyet! Veldig kjekt. Er forøvrig en liten forbedring på rørbomben, mens den i left 4 dead gjorde så de infiserte bare forsvant i en rød luft, så skaper den denne gangen kropper. Dvs at de ikke forsvinner helt, men kroppene flyger vekk!

 

Forøvrig er det også kult at denne gangen kan zombier deles i to, enten ved hjelp av granat-kasteren (grenade - launcheren) eller øksene, motorsagene, eller våpnene! Jeg f.eks delte en zombie i to, en kunne se skjelettet osv. Dette er forøvrig nok grunnen til at det er 18-årsgrense!

 

Så jeg anbefaler dere, løp og kjøp! Da vil dere få et spill med massiv underholdningsverdi, mange artige stunder, kanskje får dere nye venner eller fiender som dere senere kan spille med! Dette spillet er defintivt årets beste sammarbeidspill til xbox! Løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Helt enig med Quakecry sine konklusjoner ^^

 

Dette spillet er genialt. Det er et spill i en klasse for seg. Selv digger jeg samurai sverdet, men på rocke konserten er det GITAR FTW!!!!

 

Hadde en morsom amerkianer på en server, Han startet en horde og kastet boommer spyet på bakken, og der etter sprayet ned hele horden^^ Da kom vi til det sirkus spillet og der bare køddet vi med det "mini gamet" der du skytter ned blinkene. Der døde alle sammen fordi vi ble runnet ned av special infeckted. Haha det "mini-gamet" er så gøy*

 

" Omg i hitted Mr Peanut"

Lenke til kommentar

Føler bare for å lufte min mening om sverde osv. Hater nå folk bruker de. Mister mye hp + konsentrer seg ikke om de andre spillerene. Gøy? Ja. Nyttig? Ikke så ofte.

 

 

Bare legge til litt her. De er bra på realism mode, men på expert realism er magnumen kongen, one shot one kill.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Meele våpen funger veldig bra når du blir overveldet av veldig mange zombies. Er en vurdering for hvor man er på kartet og hva slags kart man spiller hva som er mest praktisk å ta med seg.

 

Og siden det druknet i tråden sist:

 

Noen som vet om noen steamgroups for left 4 dead 2 med norske/europeiske ded. servere? Er litt lei av å havne i Listen games med 400-600 ping i L4D2.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Etter min erfaring er "Charger" letter å drepe med meele weps, noen som er enige?

Er så alt formange som skyer 2 min på den jæ***en og mister x antall hp.

Tar den med 2-3 slag når man har noe å slå den med, eller er jeg på bærtur?

Det stemmer. Pistoler med unntak av deagle er jo nesten blitt ubrukelige.

Lenke til kommentar
Etter min erfaring er "Charger" letter å drepe med meele weps, noen som er enige?

Er så alt formange som skyer 2 min på den jæ***en og mister x antall hp.

Tar den med 2-3 slag når man har noe å slå den med, eller er jeg på bærtur?

Det stemmer. Pistoler med unntak av deagle er jo nesten blitt ubrukelige.

 

Ja charger er svakest mot melee weps, Ganske gøy og løpe mot en med motorsag og BANZAI!!!

Lenke til kommentar

Easy er eneste man kan bruke de til, normal går greit hvis man løper rundt som en tulling selv...men over det så er det umulig, pluss det er så artig når ene boten bestemmer seg på siste kapittelet i en camp. for og bare stå stille bare noen meter fra safehouse.

Prøvde og dette utfor kanten så hun måtte hjelpe..neida, hun sto der bare og så sint ut:P

Lenke til kommentar

Er det en egen venneliste for l4d2 spillet? Hvis ikke, så kan i allefall folk på Xbox legge meg til.

 

Polemos%20Theos.png

 

Bare send meg melding når dere legger meg til, så jeg skjønner at det er folk som vil game l4d2, Jeg spiller som regel campains da, er ikke så glad i Versus.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Er det en egen venneliste for l4d2 spillet? Hvis ikke, så kan i allefall folk på Xbox legge meg til.

 

Polemos%20Theos.png

 

Bare send meg melding når dere legger meg til, så jeg skjønner at det er folk som vil game l4d2, Jeg spiller som regel campains da, er ikke så glad i Versus.

 

Er du innpå på fredags kveld? Fra åttetiden og utover. Siste dagen jeg kan bruke på spilling før eksamen de neste to ukene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...