Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at det går bra, da laptopen min passer akkurat til de anbefalte systemkravene.

Edit: Virker nesten som om den er ute nå. Når jeg trykte på der den laster ned i steam kom det opp et nytt vindu som sa "forhåndslaster..." eller noe liknende, men når jeg gjør det nå står det "Klar til å spille om ca (klokkeslett)" og jeg har muligheten til å ticke av for muligheten til å starte spillet med en gang det er klart.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Det krever i alle fall mer enn det første spillet, det merket pcen min, kjørte det forrige på fullt men ikke dette.

Da har du en spesiell PC tror jeg. De jeg har pratet med så langt har hatt høyere framerate enn L4D. Gikk selv fra ca. 80fps average til rundt 110-115fps average med samme settings. ( Max, null grain, 2xAA/AF )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Det krever i alle fall mer enn det første spillet, det merket pcen min, kjørte det forrige på fullt men ikke dette.

Da har du en spesiell PC tror jeg. De jeg har pratet med så langt har hatt høyere framerate enn L4D. Gikk selv fra ca. 80fps average til rundt 110-115fps average med samme settings. ( Max, null grain, 2xAA/AF )

Hmm, merkelig.

Det ordnes kanskje etterhvert med oppdateringer og patcher når spillet kommer ut.

Lenke til kommentar

Laptopen min drar det på nesten maks :'''') Full oppløsning også, eneste jeg mangler er full antisoptricgreier og antia aliasing. Pluss at jeg satte modell- og teksturkvalitet fra høy til medium, men det var ikke særlig merkbar forskjell på det visuelle. Jeg skal definitivt ha toeren til PC, men blir til 360 først da alle vennene mine skal ha det til konsoll. Litt trist egentlig :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...