Perrern Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 har dere plass til en til senere i kveld? Må bare gjøra lekser først. Gamertag er Polemos Theos Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg kan spille fra 22.40 og utover! Om noen er oppe da så er det bare og adde Sno0vv Endret 3. november 2009 av p0pc0rn Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 jeg får legge til begge to da også skal jeg bare gjøra norsk lekser også kan jeg game. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Som sagt, kan ikke game før rundt 22.40, skal på fotballtrening nå Men er med etter det! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Da kan ikke jeg tenkte og spille asap. Er på CA.70 prosent! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Da kan ikke jeg tenkte og spille asap. Er på CA.70 prosent! Jeg er med på en runde nå jeg. Legger deg til nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Takk Er på ca 95 nå! Endret 3. november 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Patney Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Aner noen når det kommer til Steam? Er enda bare for forhåndsbestillere, tror jeg... Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 04 Nov Left 4 Dead 2 Public Demo Access Wednesday @ 8:00am Du kan pre-loade demoen nå, så er du klar til å spille når det skjer. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Holder på Gleder meg til å sjekke ut hvor bra det kjører på PCen min i morra. Egentlig så har jeg ikke lyst til å spille demoen før jeg faktisk har spillet selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det krever i alle fall mer enn det første spillet, det merket pcen min, kjørte det forrige på fullt men ikke dette. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Regner med at det går bra, da laptopen min passer akkurat til de anbefalte systemkravene. Edit: Virker nesten som om den er ute nå. Når jeg trykte på der den laster ned i steam kom det opp et nytt vindu som sa "forhåndslaster..." eller noe liknende, men når jeg gjør det nå står det "Klar til å spille om ca (klokkeslett)" og jeg har muligheten til å ticke av for muligheten til å starte spillet med en gang det er klart. Endret 3. november 2009 av Patney Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Legg meg til, så kan vi heller game i morgen. Gamertag: Sno0vv Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det krever i alle fall mer enn det første spillet, det merket pcen min, kjørte det forrige på fullt men ikke dette. Da har du en spesiell PC tror jeg. De jeg har pratet med så langt har hatt høyere framerate enn L4D. Gikk selv fra ca. 80fps average til rundt 110-115fps average med samme settings. ( Max, null grain, 2xAA/AF ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det krever i alle fall mer enn det første spillet, det merket pcen min, kjørte det forrige på fullt men ikke dette. Da har du en spesiell PC tror jeg. De jeg har pratet med så langt har hatt høyere framerate enn L4D. Gikk selv fra ca. 80fps average til rundt 110-115fps average med samme settings. ( Max, null grain, 2xAA/AF ) Hmm, merkelig. Det ordnes kanskje etterhvert med oppdateringer og patcher når spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Oppdaterer demoen nå (siden når trengte DEMOER oppdateringer??). Gleder meg veldig til å teste ut på PC. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gøy med L4D2 (demo), helt annen opplevelse enn L4d. Dog litt fattig demo, gi meg mer Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Laptopen min drar det på nesten maks :'''') Full oppløsning også, eneste jeg mangler er full antisoptricgreier og antia aliasing. Pluss at jeg satte modell- og teksturkvalitet fra høy til medium, men det var ikke særlig merkbar forskjell på det visuelle. Jeg skal definitivt ha toeren til PC, men blir til 360 først da alle vennene mine skal ha det til konsoll. Litt trist egentlig Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som vet om noen steamgroups for left 4 dead 2 med norske/europeiske ded. servere? Er litt lei av å havne i Listen games med 400-600 ping i L4D2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå