Martin HaTh Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Woho, etter en mail til butikken hvor jeg bestilte det fikk jeg koden, og nå laster jeg ned Demo. 24% Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Ja får se hvordan fullversjonen blir, men jeg anbefaler ikke stekepanne om man er tom for ammo og har 100 zombier mot seg. Elgitar var litt bedre, zombiehodene hadde en tendens til å dette av. Jockeyen ver jo tøff, spittern også Endret 29. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja får se hvordan fullversjonen blir, men jeg anbefaler ikke stekepanne om man er tom for ammo og har 100 zombier mot seg. Still deg i et hjørne og hold skyteknappen inne.. Melee-våpen er slik det står seg nå latterlig overpowered hvor 15 melee-hits bringer en tank ned. Håper de enten setter melee-fatigue på de, eller nerfer de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg forsto ikke helt den adrenalin sprøyta, den hevdet jeg kunne gjøre flere ting samtidlig. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Adrenalinsprøyta gir deg ikke nevneverdig mer hp, men booster opp farten din så du ikke lenger halter. Dessuten vil bruk av medpack gå raskere både på deg selv og team mates + revive går raskere. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Adrenalinsprøyta gir deg ikke nevneverdig mer hp, men booster opp farten din så du ikke lenger halter. Dessuten vil bruk av medpack gå raskere både på deg selv og team mates + revive går raskere. skjer ikke ladding også raskere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Elsket demoen, håper selve spillet blir bedre også. Machete <3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har forhåndsbestilt det idag til xbox 360! Benyttet meg av det tilbudet på gamestop, 2 spill og 1 krone! Men skal ikke jeg få en demokode eller noe? Jeg spurte, men dem viste tydeligvis ike noe om det. Har lyst på demoen! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har forhåndsbestilt det idag til xbox 360! Benyttet meg av det tilbudet på gamestop, 2 spill og 1 krone! Men skal ikke jeg få en demokode eller noe? Jeg spurte, men dem viste tydeligvis ike noe om det. Har lyst på demoen! Tror demoen er forseint for at du kan få den. Siste gang du kunne forhandsbestille og få demoen var for en uke siden. tror jeg. men du vil uansett få baseball kølla Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ah, da skjønnerj eg Men at jeg ikke får demoen gjør ikke så mye egentlig, men får i det minste baseball kølla! Lurer litt på hvordan de skal hindre at de som ikke har forhåndsbestilte får den, lurer på om du har den på deg ele tia! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Alle på serveren du spiller på får tilgang til baseball kølla, så lenge 1/8 forhåndsbestiller får alle kølla. Så det er ikke så sjelden vanlige kjøpere får bruke den regner jeg med, ettersom kjempemange forhandsbestillte. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Alle får baseballkølle. De som forhåndsbestilte får en "special editon" i chrome, mens de andre får vanlig trefarget. Det blir med andre ord som om du har lastet ned nytt skin til baseballkøllen din. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Alle får baseballkølle. De som forhåndsbestilte får en "special editon" i chrome, mens de andre får vanlig trefarget. Det blir med andre ord som om du har lastet ned nytt skin til baseballkøllen din. Åja, det visste jeg ikke. Er det noe ala chrome shotgun? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Alle får baseballkølle. De som forhåndsbestilte får en "special editon" i chrome, mens de andre får vanlig trefarget. Det blir med andre ord som om du har lastet ned nytt skin til baseballkøllen din. Nå ble jeg letta! Baseball bat er mitt definitive favorittmeleevåpen. Har trodd lenge at baseball var helt eksklusivt for bare de som forhåndsbestilte. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men hvordan vet psillet hvem som forhåndsbestilte? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men hvordan vet psillet hvem som forhåndsbestilte? egen kode Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ah, ja det er jo sant : p Gleder meg til den 19-ende^^ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ah, ja det er jo sant : p Gleder meg til den 19-ende^^ Er det ikke 17'ende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ah, ja det er jo sant : p Gleder meg til den 19-ende^^ Er det ikke 17'ende? På Steam kommer det den 18. November. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Faen også. -.-.....Assassin's creed 2 kommer jo også 19 november, greit, da blir det to spill på en dag, men det går fint, bytter inn 2 av spillene mine da så jeg kan bruke gamestop sin 1 kr tilbud. Uansett, forhåndsbestilte det i dag, nå har jeg demo kode også =D! gleder meg til å teste det på boxen når jeg kommer hemat. Endret 2. november 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå