TCi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du kan prøve å deaktivere film grain også. Alt skal vel kunne justeres i video settings. Det er fra A til B, men alt ellers er dynamisk. Du vet aldri hva som skjer. Du kan plutselig få en tank i trynet, eller en boomer i safehouse. Nettopp det som er så konge. Spillet blir også langt bedre på expert. Sjelden du klarer det, men blir verdt slitet uansett hvor langt du kommer. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Hoho, da fikk jeg overtalt mamma til å låne meg Visa-kortet hennes. Er så gira på et fett FPS nå, og etter å ha lest igjennom denne tråden så ble det mer eller mindre avgjort. Edit: Hvor lang tid tar det å laste ned? Endret 8. november 2008 av zennox Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kommer an på linjen din. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 20mbit, men av en eller annen grunn så tror jeg at jeg ikke vil klare å utnytte full båndbredde - sitter med 400 kbps nå.. litt tregt? Lenke til kommentar
niconude Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg er med en annen dag, men i dag er det min egen bursdag og sjampis som gjelder. Mitt Steam ID er 'niconude'. Gleder meg til å spille med dere! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg og vil gjerne være med å spille senere i kveld. ebc1337 er brukernavn. Og ja. Jeg ER faktisk 1337. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 jeg joiner å spille i kveld! har mic å greier. add meg til på steam som likse92 ville vært gøy å spille med 3 andre å skyte nå zombies.. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 83%! Håper at hypen tar meg også Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg joiner , legg meg til folkens --> evilleader er steam community nicket mitt, men steam brukernavnet er evilleaderbea . Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du kan prøve å deaktivere film grain også. Alt skal vel kunne justeres i video settings. Det er fra A til B, men alt ellers er dynamisk. Du vet aldri hva som skjer. Du kan plutselig få en tank i trynet, eller en boomer i safehouse. Nettopp det som er så konge. Spillet blir også langt bedre på expert. Sjelden du klarer det, men blir verdt slitet uansett hvor langt du kommer. Jeg runna det på expert Utafor safehousen skjøt jeg sånn at det kom mer zombies. Så lot jeg bombern sprute på meg LOL så mer zombier kom. Det er så digg å gå rundt å plaffe de :O Skulle ønske man kunne bruke Q og E til å lene seg. Og zoome med høyre museknapp. Det er jævlig rått spill. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Enig med det Arild >.< Ironsight hadde vært digg Elsker dynamitten eller bomben eller hva det en er >.< alle zombiene løper så om det er opphørssalg på IKEA etter den >-< Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Herregud, jeg kan nesten ikke vente til vi får starta på de neste banene Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Da har jeg adda sånn ca 8 stk fra tråden her, til kontaktlisten på Steam, så regn med å høre fra meg når fullversjonen slippes edit: legger ved steamID nok en gang om jeg har gått glipp av noen ID: [email protected] edit 2: ser forresten at jeg har en ekstra kopi av HL2: ep2 - første mann til mølla Endret 8. november 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Adda en haug av dere jeg også! Blir bra dette! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg er åpen for en runde nå. Ebc1337 på steam. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 til en som har brukt console til å spille som zombier Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Bruk denne tråden for å legge inn steam id Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er spillet ute på steam, eller er det alle spiller en demo? (Som du seff må kjøpe spillet for å få.) Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 får ikke spilt dette spillet så mye nå, for nå prøver å starte det så restarter maskinen seg, blir litt tungvint i lengden, det samme skjer forøvrig med TF2, men ingen andre spill. Får ikke feilmelding engang maskinen bare starter på nytt, hmmm. Det virker på den bærbare da så har prøvd det litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå