Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Du kan prøve å deaktivere film grain også. Alt skal vel kunne justeres i video settings.

Det er fra A til B, men alt ellers er dynamisk. Du vet aldri hva som skjer. Du kan plutselig få en tank i trynet, eller en boomer i safehouse. Nettopp det som er så konge.

Spillet blir også langt bedre på expert. Sjelden du klarer det, men blir verdt slitet uansett hvor langt du kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoho, da fikk jeg overtalt mamma til å låne meg Visa-kortet hennes. Er så gira på et fett FPS nå, og etter å ha lest igjennom denne tråden så ble det mer eller mindre avgjort.

Edit: Hvor lang tid tar det å laste ned?

Endret av zennox
Lenke til kommentar
Du kan prøve å deaktivere film grain også. Alt skal vel kunne justeres i video settings.

Det er fra A til B, men alt ellers er dynamisk. Du vet aldri hva som skjer. Du kan plutselig få en tank i trynet, eller en boomer i safehouse. Nettopp det som er så konge.

Spillet blir også langt bedre på expert. Sjelden du klarer det, men blir verdt slitet uansett hvor langt du kommer.

Jeg runna det på expert :D Utafor safehousen skjøt jeg sånn at det kom mer zombies. Så lot jeg bombern sprute på meg LOL så mer zombier kom. Det er så digg å gå rundt å plaffe de :O Skulle ønske man kunne bruke Q og E til å lene seg. Og zoome med høyre museknapp. Det er jævlig rått spill.

Lenke til kommentar

Da har jeg adda sånn ca 8 stk fra tråden her, til kontaktlisten på Steam, så regn med å høre fra meg når fullversjonen slippes :D

edit: legger ved steamID nok en gang om jeg har gått glipp av noen :D

ID: [email protected]

edit 2: ser forresten at jeg har en ekstra kopi av HL2: ep2 - første mann til mølla :D:woot:

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

får ikke spilt dette spillet så mye nå, for nå prøver å starte det så restarter maskinen seg, blir litt tungvint i lengden, det samme skjer forøvrig med TF2, men ingen andre spill. Får ikke feilmelding engang maskinen bare starter på nytt, hmmm. Det virker på den bærbare da så har prøvd det litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...