Krillekongen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ai ai, i morgen kommer da Left 4 Dead demo. Det har blitt utsatt en god del ganger, men nå får vi faktisk fingrene i en del av spillet. Jeg gleder meg som en unge til å skyte dritten ut av zombier, og er jævlig spent på systemet som regulerer spillet etter hvordan man spiller Hepp hepp! Trenger du noen å spille med? Sjekk HER Endret 17. november 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Samme dato for Xbox demo? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Hmm, det vet jeg ikke. Postet i PC-spill delen, vet bare at demoen kan prøves i morgen for de som har forhåndsbestilt via Steam. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noen som vet når den blir tilgjengelig norsk tid? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Demo kun for de som har forhåndsbestilt? Seriøst? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 du før den sålenge du kjøper den før release datoen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvorfor vil jeg ha en demo av et spill jeg allerede har kjøpt? Jeg vil jo ha demo for å se om det er noe å kjøpe i første omgang? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Demo kun for de som har forhåndsbestilt? Seriøst? Seriøst, men kun for en liten periode. Folk som ikke har kjøpt får mulighet til å hente seg demo i løpet av ikke så altfor kort tid. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Vet ikke helt når vi får lastet ned demoen, men regner med den kommer i tidlig kveld. Har ikke fått mulighet til å preloade enda heller, men. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 11 november r vel for de som ikke har kjøpt spillet=) Det blir bra, trenger ikke demo av L4D for å vite om det blir bra...for det blir det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Yeah, det blir nok et knakende godt spill fra Valve Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Restart Steam folkens. Edit: 1% completed. Håper jeg får det ferdig i rimelig god tid før jeg må bort klokka 4... Endret 6. november 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som har fått testet demoen? Lurer på hva folk synes... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Trur det er vanskelig å få gjort det før 4, men gleder meg som fan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Venter bare på og få høre fra noen av mine spill-mates om de liker det og da kjøper jeg det på prikken( ikke flekken, vil ha en prikk) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Aiai, vet hva det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra skolen er Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Tror ikke det blir mulig å spille demoen før kl 16.00 norsk tid (leste det på Steam forumet). Edit: Er ferdig å laste ned, men står bare "Pre-load complete; unreleased" Endret 6. november 2008 av PantZman Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jaja, er ikke lenge igjen da. Pre-loader nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå er det kjøpt og driver nedlastningen as we speak:D Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ser ut som den er up and going nå! *teste* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå