Gordion Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror faktisk jeg ville fortalt han det. Hadde bestevennina mi fortalt meg at hun var kjempeforelska i henne så ville jeg ikke sett på det som noe problem i det hele tatt. Jeg liker jo henne ikke på den måten, men det er ingen grunn til å ødelegge vennskapet fordi. Måtte kanskje dempet ned vennskapet litt til hun hadde mistet endel av følelsene... Men fortell han det! Den som intet voger intet vinner Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Men fortell han det! Den som intet voger intet vinner Jeg har ingen tro på å fortelle og forklare. Man prøver seg fram og ser på responsen Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Men fortell han det! Den som intet voger intet vinner Jeg har ingen tro på å fortelle og forklare. Man prøver seg fram og ser på responsen My man Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Men fortell han det! Den som intet voger intet vinner Jeg har ingen tro på å fortelle og forklare. Man prøver seg fram og ser på responsen Det går selvfølgelig også an. Man merker om interessen er tilstedet rimelig kjapt. Hvis han ikke bare er ute etter et knull samtidig som han er kjempe sjenert da... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 takk for svar, hjalp meg iallefall på vei jeg ville bare si at jeg bor på et lite sted, alle kjenner alle og ting sprer seg raskere enn du vet selv. (som jeg skrev, jeg har dårlig rykte på meg, fordi folk snakker og legger på og legger på). *Tilte i vinkel og dobbel klikke* Hør her unge dame. Pul hvem pokker du vil, hvor mange du vil, og mange om gangen om du vil! Drit en lang føkkings faen i hva peanøtthjerneforbundet pisser ut av vrøvl. Du har din kropp, din seksualitet og DIN FRIHET til å gjøre hva pokker du vil med den. Pul til du har prøvd alt du orker å prøve. Først da vil du kunne slå deg til ro og VITE hva du slår deg til ro for og med. Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ut fra sånn du beskriver så virker det som han liker deg. Men sånn som vi jenter er så trenger vi masse bekreftelser heletiden. Og du har aldri fått en ordentlig bekreftelse på det. Neste gang dere er sammen kan du si at du begynner å få sterke følelser for han / er forelsket i han og lurer på om han føler det samme.. Det er en søt måte å spørre på og du får nok et ordentlig svar også.. Jeg tror ikke du har noe å tape på det selv om dere bor på et lite sted, felles venner osv.. For det virker som han liker deg.. Lykke til! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hør her unge dame. Pul hvem pokker du vil, hvor mange du vil, og mange om gangen om du vil! Drit en lang føkkings faen i hva peanøtthjerneforbundet pisser ut av vrøvl. Du har din kropp, din seksualitet og DIN FRIHET til å gjøre hva pokker du vil med den.This man speaks the truth, denne gangen. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Virker som han liker deg. Han er sikkert bare sjenert. Bare kyss ham neste gang dere er alene sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå