spett Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 HTPCen består av: Gainward 7800GT 512mb PCIe 1 GB DDR2 Intel E2200 MSI 945P neo 3 Ett av mine problemer er avspilling av dvd, prøver med PowerDVD og dvd iso fil gjennom Daemon tools. Starter avspilling og alt funker knall MEN, om jeg stopper og trykker play igjen låser maskina seg totalt! Bruker Mediaportal på denne maskinen til vanlig og der er det det samme problemet, men har klart å komme rundt det ved å skru av hardware acceleration noe som ikke gjorde no utslag i power dvd. Om jeg stopper avspillingen i power dvd skifter til en annen iso fil vil heller ikke denne igang igjen. Nyeste nvidia drivere er på plass. WinXP Pro SP2. Hva kan dette være? Har også prøvd å spille av en full HD .mkv fil i VLC uten no success, er så vidt det kommer ett par stillbilder mens lyden spiller brille fint. CPU Load er da aldri over 35%. Regner med att disse to probleme henger sammen. Blir gal av dette... Anyone? Må vel legge til at det bare er s-videeo ut som er benyttet på skjermkortet om det har noe å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå