Sunos Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 hei jeg sitter å vurderer hva slags skjermkort+hk jeg trenger og trenger litt hjelp\tips Jeg har satt meg en grense på ca 4000 Jeg har atm: -Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket -Corsair XMS2 6400 DDR2, 1024MB PC6400 x2 -MSI P965 NEO-F, P965, Socket-775, ATX, -Gainward GeForce 7900GT 256MB,1,4ns DDR3 ok så jeg tenkte på noe som f.eks asus geforce gtx280, trenger tips om dette er noe som er verdt pengene eller om man rett og slett skal gå for noe billiegere har ikke peiling på hvilket hk som hadde fungert bra sammen med denne. Jeg bruker maskina mest til gaming og merker i det siste at nyeste spillene må settes en god del ned i grafikk for at det skal gå smooth. Jeg trenger ikke noe supermaskin akkurat men å kunne nyte spillene i høyere enn low settings og god fps Har planlagt å oppgradere cpu senere, men siden ikke mange spill utnytter mer enn single\duo core uansett så ser jeg ikke at det er så nødvendig enda. all tips tas imot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå