jan123 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei. Jeg prøver å koble en access database opp mot en nettside. formålet er og kunne legge inn data direkte på nettsiden til Access databasen og selvfølgelig kunne hente ut data fra nettsiden. Har lastet ned noen brukerforklaring på dette, og det ser veldig greit ut. Men jeg får ingen kontakt med databasen, får lagt til databasen men får feilmelding når jeg skal teste. og ser også at jeg ikke får frem tabellene i databasen. Noen som har noen ide på hva jeg kan ha gjort feil? NB! jeg bruker Dreamwear CS3 og Office access 2007 (men lagrer som 2000) hilsen Jan Lenke til kommentar
Per Kristian Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvis du kan gi oss feilmeldingen så blir det kanskje lettere Lenke til kommentar
jan123 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Hei. Problemet er at feilmeldingen ikke forteller noen ting. Er det noe krav om at dette må gjøres på en server installasjon eller skal dette fungere på en vanlig XP pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå