Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Snublet i bowlingrenne. Har jeg fått skade? (LØST)

Xander^

Anbefalte innlegg

Var på en firmafest for litt over en uke siden og bowlet med de jeg jobber sammen med.

En kollega skulle vise meg hvordan man skrur kula.. Når det var min tur klarte jeg kunststykket å skli på parketten og lande i renna med kneet først.

Det var ganske smertefullt der og da, men det gikk over litt senere på kvelden.

Nå i ettertid får jeg EKSTREMT stikkende smerte i kneet når jeg kommer borti på en bestemt plass.

Noen som kan gjette seg til hva det er jeg har pådratt meg? Er det et brudd kanskje?

Smerten går over etter 15 sekunder og jeg kjenner ingenting til det når jeg går/løper.

Hjelp!

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil presisere at jeg er INGEN lege. Men når det er sagt virker det bare som du har fått en liten trykkskade, det gjør veldig vondt akkurat på den plassen der uhellet inntraff. Opplevd det mange ganger, og det går over i løpet av en- to uker. Føler du deg usikker så kontakt fastlegen din. Eller rett og slett send inn et spørsmål på www.lommelegen.no

God bedring :thumbup:

Lenke til kommentar
Var en tur til legen i dag i en annen sammenheng og hun konstaterte at det ikke var noe brudd, men at jeg måtte bare vente og se.

Takk for hjelpen, ser ut som det ordner seg nå. :)

Godt å høre.

Ingenting er som et problem mindre. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...