normal Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Skal ha meg ny prosessor i morgen. Har bestilt en 1.4GHz T-Bird 200MHz bus MEN jeg har sett på nettet at folk har fått Athlon XP til å funke med Abit KT7A og faktisk også mener jeg å ha lest at det går med KT7 ! selv om det ikke er offisielt støttet At den har 266 MHZ bus er jo ingen problem: jeg bare setter den i, den går på 200MHz bus istedet for 266, deretter låser jeg den opp og bruke multiplyer istedet for de 33 MHz jeg "mangler" til x133MHz bus. Om den kommer til å støtte de nye funksjonene vet jeg ikke, men hvorfor ikke ettersom Duron med Morgan kjerne kjører SSE osv? Uansett er det jo verdt et par hundrelapper så jeg kan bruke det i et senere system evt. Noen formeninger om hvorfor dette ikke skulle gå? Lenke til kommentar
ThaMastha Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 når det gjelder kt7 tviler jeg sterkt på om det gåt ann. men anngående kt7A støtter ver. 1.03 XP men det gjelder ikke 1.0 og 1.1 du finner et merke like ved ISA porten din som det står noe som dette 4124214125- 1.0/1.1/1.3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå