sondredh94 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei, Jeg skal kjøpe meg en ipod classic 120gb. Jeg brukte google products og fant denne. Er yourfutureshop.com en sikker side og er det trygt å kjøpe derfra? Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei, Jeg skal kjøpe meg en ipod classic 120gb. Jeg brukte google products og fant denne.Er yourfutureshop.com en sikker side og er det trygt å kjøpe derfra? http://www.complaints.com/directory/2004/october/15/5.htm ??? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Garanti : Du vil slite i Norge med å få den fikset. Moms: Du vil få 25% moms på varen når den kommer til Norge. Kronekurs: Vi ligger for tiden på 6,6 (ca), noe som tilsvarer at med frakt vil denne spilleren komme rett over 1000kr (brukt). Ville heller ha sett på qxl/finn eller hos en norsk nettbutikk Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei, Jeg skal kjøpe meg en ipod classic 120gb. Jeg brukte google products og fant denne.Er yourfutureshop.com en sikker side og er det trygt å kjøpe derfra? http://www.complaints.com/directory/2004/october/15/5.htm ??? Leser du linken før du poster den?. Hva har en klage på service på en fysisk butikk i Canada med en liten nettbutikk med adresse i London å gjøre. Trådstarter: Som AllFather peker på, det er noen klare ulemper med å kjøpe den fra en utenlandsk butikk. Nettsida i seg selv er trygg som bare det, i og med at den hostes av Yahoo. Men butikken gir så lite informasjon om seg selv, at bare det er for meg grunn nok til å holde seg unna. Prisen er også unaturlig lav i forhold til andre. Ellers vil den koste nærmere 1 500 kr når du har fått den på døra. Billigst i Norge er litt over 1 700 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå