bowelripper Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Siden det ikke er noen egen kategori for skrivere, så havner denne her... Har tenkt å kjøpe meg ny skriver, helst til rundt 600,- kr (under 1000,-). Har lagt merke til at blekkpatronene til en del Canon-skrivere er billige. Har hatt Lexmark-skrivere en god stund nå så jeg tenkte å prøve et annet merke, f.eks. Canon. Skal brukes til normale utskriftsjobber, pluss noe grafikk (cd-covere osv.). Vet at El-kjøp f.eks. har sporadiske tilbud. Noen som har anbefaling til god printer med god pris (også med tanke på blekkpatroner)? Mvh. B.R. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hm.. Vil bare minne deg på at billige skrivere ofte bruker veldig mye blekk.. (Har selv en HP Deskjet 990CXI skriver. Den kosta en god del, men er veldig billig i drift i forhold til billige skrivere jeg har hatt..) Når det gjelder nøyaktig valg av skriver, så vet jeg ikke helt.. Men. Du bør som sagt huske på dette med blekkforbruk.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 har canon 6100 og den bruker blekk når jeg ikke skriver ut farger så jeg må kjøpe fargeblekk når jeg skal skrive ut Er veldig missfornøyd, svart takler den kjempebra da... Kanskje nyere modeller er bedre Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har en Epson Stylus Photo 950, den er dyr, og bruker kolossalt med blekk. Kostet 5k eller.no sånt. Kjøpte den jo for å printe bilder (doh!), og det er den heelt overlegen på. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vil anbefale en skriver med separate blekkpatroner. Her i huset har vi en Canon BJC-6200, som fungerer veldig greit. Skriver mest sort-hvitt, men skriver også ok bilder, men anbefales ikke som fotoskriver hvis du ønsker god kvalitet. Vil også legge til at, som nevnt av noen over, de billige skriverene gjerne er billige fordi produsenten tjener mer på blekket. Derfor bør du bruke litt mer penger på selve skriveren. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vil helt klart anbefale det cannon I850. Den er meget rask på utskrifter, har fantastisk kvalitet på foto osv....Patronene koster vel 60 kr pr stk. Du kan lese en test av den her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå