Gå til innhold

Butikker som selger GeoW2


LordShaft

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk.

 

Jeg har selvfølgelig glemt å forhåndsbestille Geow2.....skamme seg.

 

Men ja, er det noen som vet om butikker i bergens området som allerede selger det?

 

Var innom elkjøp på Askøy etter jobb i dag og de hadde spillet på lager, men solgte det ikke før fredag.

Holdt på å få en kopi da ho blonde kassadama var på vei ut på lageret for å hente, men ble stoppet av en eller annen "sjef"

 

Vet at elkjøp på åsane pleier å legge ut spilla med en gang de får de inn i butikken. Les (fable2 og farcry2) var ute 3 dager før release.

 

Om noen vet om butikker. Fyr løs!

 

Mvh

-Shaft- Team Pinata will kill Team Crisjj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lov!? er jo en ting, hva de faktisk gjør er noe helt annet!

 

Men godt mulig de har gitt strengere beskjed angående dette spillet enn f.eks fable og farcry!

Farcry2 kjøpte jeg 4 dager før release på elkjøp.

 

Er ikke noe krise om jeg må vente til fredag, men hadde lett hatt det i morra da jeg har fri hele dagen ;-)

Lenke til kommentar
Elkjøp selger det for 399,- på fredag. Its crazy!

 

 

kostet 399 kr i går også da jeg kjøpte det på Elkjøp :p

Godt å vite :) Selvom jeg ikke er noen GeoW-fan, skal jeg nok anskaffe dette på fredag :) Men jeg gir ikke mer enn 399,-! :p

 

EDIT: Det skulle selvfølgelig stå ikke.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Jobber på en plass som selger DVDer og CDer, og jeg driter i sperrefrister. Synes det er idiotisk, hvorfor skal man ikke selge noe når man har fått det inn? Skal man bare terge forbrukerne ekstra og oppfordre til piratkopiering?

 

Men jeg selger kun til folk som spør etter ting, setter det ikke ut. Kommer det innom en kar som sjekker sånt, vil jeg ikke får kjeft pga det.. :p

Lenke til kommentar
Jobber på en plass som selger DVDer og CDer, og jeg driter i sperrefrister. Synes det er idiotisk, hvorfor skal man ikke selge noe når man har fått det inn? Skal man bare terge forbrukerne ekstra og oppfordre til piratkopiering?

 

Men jeg selger kun til folk som spør etter ting, setter det ikke ut. Kommer det innom en kar som sjekker sånt, vil jeg ikke får kjeft pga det.. :p

Man bør respektere utgiverens markedsføring. Det er en grunn til at de velger en dato.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Jobber på en plass som selger DVDer og CDer, og jeg driter i sperrefrister. Synes det er idiotisk, hvorfor skal man ikke selge noe når man har fått det inn? Skal man bare terge forbrukerne ekstra og oppfordre til piratkopiering?

 

Men jeg selger kun til folk som spør etter ting, setter det ikke ut. Kommer det innom en kar som sjekker sånt, vil jeg ikke får kjeft pga det.. :p

Man bør respektere utgiverens markedsføring. Det er en grunn til at de velger en dato.

Hva er den grunnen? At kundene ikke skal få det de vil ha, bare fordi noen har satt en dato, er for meg helt uforståelig...

 

Når et produkt først er på lager, hvorfor ikke la kunden få det? Hvis spillene hadde vært i salg med en gang de kom på lager, hadde det ikke vært forskjell på piratkopier og orginaler. På torrent-nettverk, kommer jo spill ofte opp 2-3 før release.

Lenke til kommentar
Jobber på en plass som selger DVDer og CDer, og jeg driter i sperrefrister. Synes det er idiotisk, hvorfor skal man ikke selge noe når man har fått det inn? Skal man bare terge forbrukerne ekstra og oppfordre til piratkopiering?

 

Men jeg selger kun til folk som spør etter ting, setter det ikke ut. Kommer det innom en kar som sjekker sånt, vil jeg ikke får kjeft pga det.. :p

 

Hvor jobber du, min gode mann? :p

Lenke til kommentar
Jobber på en plass som selger DVDer og CDer, og jeg driter i sperrefrister. Synes det er idiotisk, hvorfor skal man ikke selge noe når man har fått det inn? Skal man bare terge forbrukerne ekstra og oppfordre til piratkopiering?

 

Men jeg selger kun til folk som spør etter ting, setter det ikke ut. Kommer det innom en kar som sjekker sånt, vil jeg ikke får kjeft pga det.. :p

 

Hvor jobber du, min gode mann? :p

På en bensinstasjon. Vi selger ikke spill, men regner med at det kommer etterhvert. Nå som spill begynner å bli større enn film og musikk.. (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...