Gå til innhold

Se vår nye podkast-katalog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legge inn podcaster på sin mp3/mobiltelefon:

1:

Bruk et podcastprogram som støtter din mp3spiller. Har du f.eks. en Creative Zen (hvilken Zen som helst med video), bruker du Zencast Organizer.

2:

Finn du linken til podcasten du vil abbonere på. Denne skal slutte på .xml. I Zencast trykker man på Subscribe øverst i høyre hjørne. Da får du opp et teksfelt hvor du limer inn podcast-linken. Når linken er lagt til, er abbonementet lagt til.

3:

Du kan enkelt få programmet til å laste ned de nyeste podcastene i innstillingene. Det kan i tillegg legge inn nye og slette gamle episoder automatisk på selve mp3spilleren.

De fleste programmer sier fra når nye episoder automatisk er lastet ned.

Det er selvfølgelig mulig å se episodene på PCen.

Vitsen med podcasts? Du kan selv velge hva og når du skal høre/se på "radio" og "TV" :)

Min personlige favoritt er Comedy Central ;)

Lenke til kommentar

tofagerl: Joda, tidligere så lastet jeg ned nyheter som podcast, nå bruker jeg en ekte radio. Nyhetene er også betydelig ferskere når en bruker skikkelig radio. Muligheten til podcast har jeg jo uansett ikke mistet hvis jeg skulle trenge den av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Legge inn podcaster på sin mp3/mobiltelefon:

1:

Bruk et podcastprogram som støtter din mp3spiller. Har du f.eks. en Creative Zen (hvilken Zen som helst med video), bruker du Zencast Organizer.

2:

Finn du linken til podcasten du vil abbonere på. Denne skal slutte på .xml. I Zencast trykker man på Subscribe øverst i høyre hjørne. Da får du opp et teksfelt hvor du limer inn podcast-linken. Når linken er lagt til, er abbonementet lagt til.

3:

Du kan enkelt få programmet til å laste ned de nyeste podcastene i innstillingene. Det kan i tillegg legge inn nye og slette gamle episoder automatisk på selve mp3spilleren.

De fleste programmer sier fra når nye episoder automatisk er lastet ned.

Det er selvfølgelig mulig å se episodene på PCen.

Vitsen med podcasts? Du kan selv velge hva og når du skal høre/se på "radio" og "TV" :)

Min personlige favoritt er Comedy Central ;)

Takk Powertorsk :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...