Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MSN har sluttet å virke!

Anbefalte innlegg

eg får kje te msn min!

nett fisksa dataen min, og når eg fekk den tilbake får eg kje te msn!!!

når eg skal logge på får eg opp : Msn har sluttet å virke, windows ser etter løsning..

Kan nåken hjelpa meg me å få den til å virke igjen???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får du noen feilkode av msn når den prøver å feilsøke msn'en din?

Noe mer info hadde vært greit :)

Har du åpnet noen tvilsomme lenker på msn den siste tiden?

nope, har kje hatt msn etter den blei reinstalert!! det som datamaskinen seier eg må gjere, funker ikkje:

Hvis du velger å beskytte alle programmer, kan du likevel aktivere DEP for enkeltprogrammer. Hvis du har mistanke om at et program ikke kjører som det skal når DEP er aktivert, kan du se etter en DEP-kompatibel versjon av programmet eller en oppdatering fra programvareutgiveren, før du endrer noen av DEP-innstillingene.

Klikk for å åpne System.

Klikk Avanserte systeminnstillinger. Hvis du blir spurt om administratorpassord eller - bekreftelse, må du skrive inn passordet eller gi en bekreftelse.

Under Ytelse klikker du Innstillinger.

Velg kategorien Datakjøringsforhindring, og klikk deretter Slå på DEP for alle programmer og tjenester, bortsett fra de jeg velger.

Slik deaktiverer du DEP for ett enkelt program

Merk avmerkingsboksen ved siden av programmet du vil deaktivere DEP for, og klikk deretter OK.

Hvis programmet ikke finnes i listen, klikker du Legg til. Gå til mappen Programfiler, finn den kjørbare filen for programmet (den vil ha filtypen EXE), og klikk deretter Åpne.

Lenke til kommentar
har du sjekket datoen på på pcen din?

edit:funker viss du ikke får logget på, men virker jo som det ikke var det som var problemet. så beklager for feil råd:)

poblemet er løst, va adobe readeren da va nåke gale me, som tydligvis sperra msnen:)Men takk for hjelpa!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...