-Night- Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 du kan prøve på Drøbak Nesodden Traffik skole 20min unda olso med båt ikke så lange køer der Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Snakket med kjørekolen nå, jeg kunne ihvertfall ta oppkjøring på drøbakk og kongsvinger for en tusenlapp ekstra, hun sa noe om gjøvik også men husker ikke helt. Synes det er like greit å betale de tusen ekstra for å kjøre med en bil jeg er vandt med... Skal ringe til trafikkstasjonene til uka for å høre hvordan køene er, hadde jeg fått det til 15-20 desember hadde det vært kos.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tror det er en del trafikk på Drøbak. Det er jo en av hoved stasjonene i Akershus, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Litt OT: Er kartkjøring obligatorisk? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, blir nok oftere kalt sikerhetskurs på veg del 2 eller landeveiskjøring del 2, da skal man kjøre helt selvstendig. Man må også finne veien alene uten hjelp fra kjørelærer.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Eller GPS, som nok blir pensum fremover Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Syntes dere har korte ventetider, jeg. Da jeg spurte kjørelæreren min sa han at jeg i hvert fall fikk regne med 3 måneder. "/ Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Syntes dere har korte ventetider, jeg. Da jeg spurte kjørelæreren min sa han at jeg i hvert fall fikk regne med 3 måneder. "/ I Bergen ligger det på ca 1 mnd. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Her i Molde ligger det på over 6 mnd. Tok derfor intensivkurs på vestlandet istedet, der var det rundt en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå