NorkaBorka Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Her kan du fortelle om dine historier. Hva var ditt beste kyss og hva gjorde det så spessielt? Stemnig og alt kan være med Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Min første seriøse kjæreste. Vi lå i sengen; i mørket. Det var helt stille. Jeg lå å strøk henne over magen. Så bøyde jeg meg over henne (hun lå på ryggen) og kysset henne. Vårt første kyss. Husker det som om det var i går. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg ble kjent med ei (min nåværende kjæreste). Ho var på besøk sammen med en annen venninne hos meg. Dagene etter var hun på besøk og hver kveld fremover fulgte jeg henne hjem og fikk hadeklem. Etter ca 4-5 dager kyssa vi istedet for klemmen, og det mer som klining, jeg var allerede forelsket i henne (og er det fortsatt) og det føltes helt hærlig! Lenke til kommentar
svampie Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 I fylla med en kompis, no shit. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 faktisk samme som over her. Lenke til kommentar
Gjest Guest_haha_* Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 slenger meg på sammen med de to karene over meg Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Det ble aldri noe "første kyss". Den "første klininga" var ikke veldig imponerende, men den andre derimot ^^ Endret 6. november 2008 av joaksle Lenke til kommentar
Capria Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Må ha vært med en eks av meg, første gangen vi kyssa, første natten jeg overnattet hos ham, med Teardrop av Massive Attack på bakgrunnen. Ikke det beste teknisk though. Det må være med min nåværende FB. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det må nok ha vært hvor jeg og en jente lå i senga, jeg på ryggen og ho oppe på meg. vi lå der, med nesene nær hverandre, ingen turte egentlig å kysse den andre, så vi lå der, og brått lå vi og kyssa, i det hele føltes det ut som vi lå der i 5 min, men den egentlige tiden var 1t og 20min. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mitt beste kyss var nøyaktig for 1måned og 3 dager siden.. Den 3. Oktober. Det var min siste dag i Kristiansund før jeg dro på polentur og flytta til Kongsvinger. Så var jeg med denne jenta, og vi likte hverandre, det kunne man se godt. Jeg turte ikke å gjøre noe, var så sjenert, men etterhvert tok jeg handa hennes.. Så gikk vi litt rundt i 2 timer og snakket osv. Det føltes så godt..Når hun måtte ta bussen tilbake så kysset jeg henne, og hun begynte å skrike, glemmer aldri det. Nå er vi sammen og har vært det siden vi kyssa den ene gangen.. Det var mitt første skikkelige og beste kyss. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er et jeg ikke har fått enda. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Spørsmålet er jo hva som har vært; ikke hva som kommer. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg tror faktisk det kysset jeg skal gi henne når jeg ser henne igjen kommer til å bli mye bedre faktisk.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da må du ta en update på tråden her. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Spørsmålet er jo hva som har vært; ikke hva som kommer. Intet av det som har vært fortjener tittelen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da må du ta en update på tråden her. Skal jeg gjøre Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Intet av det som har vært fortjener tittelen. Må velge mellom onder da. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da må det være det første kysset med min siste eks tenker jeg. Det var epic, men i ettertid så har hun mistet all verdi og derfor kvalifiserer det ikke egentlig til å være på lista. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Haha, Nikka. Skulle til å skrive noe av det samme selv. Så. Mitt beste kyss hitil må ha vært med ei veninne på fylla. Aner ikke hva som skjedde, men plutselig sto vi der. Virkelig. Herlig kyss. Vi skulle akkurat til å dra hjem til henne, men ble avbrutt av en bil som tutet noe helt jævlig; pappa. Her var ingen unskyldninger gyldig. Jeg hadde sagt ja til å bli hentet halv to, og derfor skulle jeg hjem halv to. Faen og ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da hadde jeg lett tatt med jenta hjem. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg