Gå til innhold

Hifi butikk krever at jeg betaler for reprasjon i etterkant.?


dj_vega

Anbefalte innlegg

Kan nå innformere at selveste Salgssjefen har svart etter tre henvendeler.

Der de blant annet bruker innlegg fra dette forumet, lyver om datoer som forsterkeren ble levert inn på OG påstår at jeg har levert med kviteringa, den orginale kviteringa.

 

Kansje jeg kan skrive inn hele "hifi"-klubbens versjon viss dere vil.

Klart vi vil det, kjør på!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Hei. Lenge siden jeg har vert aktiv her nå.

Men kort og godt.

 

For et par mnd siden fikk jeg brev fra forbrukerrådet der Hi-Fi Klubben valgte å trekke kravet de mente de hadde krav på (og jeg mente at de IKKE hadde krav på). Rett og slett for å få saken ut av verden. Saken ble derfor henlagd og jeg er i grunnen fornøyd. Forsterkeren var også innpå reprasjon en ekstra gang i løpet av perioden, men dette gikk på garanti/reklamasjon. (Og det er uvist hva som var gale) Forsterkeren ble så solgt til min bror som er veldig fornøyd med den.

 

Og jeg som forbruker kan se frem til en mulig fremtidig kunde av hifi klubben igjen.

ATM så er jeg ikke negativ til de, bare glad for å få saken ut av verden.

 

Til slutt vil jeg bare takke for evnt støtte og råd jeg har fått i denne tråden.

 

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...