Gå til innhold

Hvor mye er denne verdt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som ny cirka. 2.700

Hvor lenge har du brukt den ?

Er det riper i den ?

Har du kviteringen ?

Har du granti på den (gjelds den fortsatt) ?

Vis du har brukt den litt og ingen riper, vil jeg si: 2.450 cirka.

Det er et 8800 GTS 320 MB skjermkort som det ikke er noen pris på og ny koster den uansett 3800 kroner uten skjermkortet ;) .

Lenke til kommentar

smartymart: Som jeg skrev, nye deler er ram, dvd brenner, strømforsyning, cpu kjøler og kabinett. Dette er ripefritt og med full garanti. Det er helt nye deler for over 1500 kr.

Dette er pc jeg har bygd selv nå, da jeg hadde noen deler liggende, pluss de jeg kjøpte nye.

Det er også kun kvalitets komponenter, ikke noe ferdigkjøpt :)

Er i grunn på linje med KnewtFan her. 2500-3000 er ikke gal pris mener jeg. Har også et Sapphire Radeon 3870 liggende, som kanskje gjør pcen litt mer lettsolgt, hvis jeg setter inn det istedet.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Må støtte KnewtFan sin prisantydning her. Med såpass bra og nye deler er faktisk 3000 kr ett godt kjøp. Det er nemlig ikke slik at brukt PC-faller med 50 - 70 % uansett.

lycky666 har også oppgitt dagens priser på identisk hardware, med unntak av 8800 GTS. Med et tilsvarende ytende skjermkort ville vel prisen vært ca 4 500 kr. Min påstand er at uansett Intel eller AMD hadde man måtte betale minst 4 000 kr for et likt ytende nytt oppsett, men da uten WiFi som hovedkortet her har.

Nei, pris mellom 2 500 og 3 000 kr synes jeg er helt realistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...