Gå til innhold

Hvordan sette opp en BOT på mirc?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det finnes noen måte man kan sette opp en BOT på mirc, uten å abbonere på en shell-konto, eller noe slikt?

Poenget er om man kan gjøre dette gratis?

Jeg har modem så jeg kan ikke være konstant pålogget for at BOTèn skal fungere :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg går utirfa at du har lagetlastet ned en bot som er klientprogrammet mIRC.

Du vil altså ha en mIRC-klient til å kjøre 24/7.

Da har man egentlig to muligheter. Selv har jeg 2k og kjører en mIRC bot på min PC pga at jeg er så grei og kjører for en IRC-venn jeg har som kun har ISDN.

Du kan også kjøre mIRC på noen IRC-bounchere, jeg tror (understreker tror) at det kun fungerer i windows med mIRC-bouncereshell.

Så det du må gjøre hvis du vil kjøre mIRC 24/7 så må du kjenne folk som er 24/7 og villig til å kaste bort litt systemressurser og tid på deg.

Lenke til kommentar

tror du har misforstått noe...det heter IRC...mIRC er bare programmet for å benytte IRC. Men over til det du lurer på:

Det finnes mange boter, noen basert på mIRC, andre på andre clienter, og endel som er rene boter (også clienter, men ikke til vanlig bruk). Ut ifra spørsmålet regner jeg med at du er ute etter en bot som kan kjøre under windows. For dette trenger du da et bot program. Det kan være en scriptet mIRC client som sagt, eller du kan laste ned winbot, eller windrop. Tror kanskje winbot er det beste alternativet for nybegynnere.

ps. boten er kun oppe da maskinen den kjører fra er tilkoblet internett

Lenke til kommentar

oki, takker til invictus for litt rask oppsumering og konklusjon :wink:

Da jeg har forhørt meg litt her, litt der og litt everywere, har jeg funnet ut at uten en shell-konto, og uten å være online 24/7 er det ingen muligheter for en BOT som kjører kontinuerlig.

:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...