x-team Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Har nå blitt sakt opp i jobben jeg har/hadde, dette er grunnet at det er en konkurs bedrift og jeg skjønte hva som ville skje.. Har enda ikke funnet meg noe ny jobb, og oppsigelsestiden min er ute om drøye 2 uker.. Hva skal jeg gjøre dersom jeg går ut av oppsigelsestiden og jeg ikke har skaffet meg noe ny jobb? Jeg søker jo så hardt det går, men ingen blir ansatt på dagen akkurat, så har jeg krav på noe 'dagpenger' eller noe slikt etter oppsigelestiden min til jeg blir ansatt i en ny jobb? Takker så meget for svar! Endret 24. desember 2008 av x-team Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det eneste er å forsette å søke. Den trøst du kan ha er at flere firmaet betaler ut feriepenger ved ansettelseforholdet slutter. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Om du har krav på dagpenger kommer ann på hvor mye du har tjent tidligere. De tar utgangspunkt i forrige kalenderår eller gjennomsnittet av de tre siste årene, ettersom når du kommer best ut. Les mer om dagpenger her. Ellers så er det bare å ta turen til nav først som sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå