lollermix123 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) JGBFSDASA Endret 22. mars 2009 av lollermix123 Lenke til kommentar
No14 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Overtråkk har en tendens til å sitte leeenge i. Det kan virke som man er frisk etter en stund ,men blir veldig lett slått opp igjen fordi ankelen fortsatt er svak pga feil trening eller at man starter å spille fotball igjen før foten er ordentlig leget. Jeg vil råde deg til å snakke med en fysioterapaut og få laget et treningsprogram tilpasset deg. Pass på at du teiper ankelen med støtte på riktig side, flere måter å teipe på for skader på forskjellige steder. Lenke til kommentar
lollermix123 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Har vært hos fysioterapaut, fådd noen tips til øvelser, og hvordan jeg skal teipe ankelen.. Kjenner at ankelen får skikkelig støtte av teipen, umulig å trø over vist det ikke er veeldig mye krefter innvolvert.. Lenke til kommentar
lollermix123 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Legen sa at det tok 6 uker for at det skulle gro helt, men da var det på sitt svakeste.. Fysioterapauten sa det bare var å trene balanse, og fks tåhev. har vært innom 2 fysioterapauter. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei! Jeg har ikke så veldig mye peiling annet at jeg har hatt min del av overtråkk gjennom 23år med fotballspilling. Jeg har flere ganger startet å spille fotball alt for tidlig, eier ikke tolmodighet, så det har blitt slått opp igjen. Mitt råd er egentlig bare å følge tipsene til fysioterapautene og vent med å spill ball til du er helt sikker på at foten tåler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå