Wackowacko Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Er det noen små PCer som er bra til gaming? Tenker på 10" - 13". Takker for svar Endret 10. november 2008 av Liaskar Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tja.. Denne er vell ingen push-over: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=362835 Lenke til kommentar
Wackowacko Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Tja.. Denne er vell ingen push-over:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=362835 Dette var en fin PC! Men trur ikke jeg hadde kjøpt den før prisen var halvert :!: Fins det noen små PCer som tar World of Warcraft og FM? Eneste jeg spiller igrunn. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) dell xps m1330. Drar BF2 på high med 4xAA. Endret 5. november 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
Wackowacko Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 dell xps m1330. Drar BF2 på high med 4xAA. Denne såg bra ut. Hvordan er nVidia® GeForce™ Go 8400M GS ? Noen som har erfaring frå denne PCen? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 dell xps m1330. Drar BF2 på high med 4xAA. Denne såg bra ut. Hvordan er nVidia® GeForce™ Go 8400M GS ? Noen som har erfaring frå denne PCen? Fattern fikk en slik fra jobben, men han spiller ikke noe som er mer intensivt enn Age of Mythology. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I denne klassen er det nok Dell 1330 som er best. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Oppdtarerte drivernen til skjermkortet på m1330'n og ytelsen ble jo sikkert 80% bedre Lenke til kommentar
Wackowacko Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Oppdtarerte drivernen til skjermkortet på m1330'n og ytelsen ble jo sikkert 80% bedre Hvordan gjør du det da? Mener du denne PCen er god nok til å spele World of Warcraft på bra grafikk? Skal også spele FM, men det går vel ganske så greit tror jeg:) Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Spiller battelfield 2 på high med 4xAA så vil nok tro at wow går også. Kjører xp btw Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er det noen små PCer som er bra til gaming? Tenker på 10" - 13". Takker for svar Nei, ingen. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Faen det er hvilke svar? Begrunn det du sier når du påstår at det ikke finnes 13" som du kan spille på! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 For det finnes! Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Faen det er hvilke svar? Begrunn det du sier når du påstår at det ikke finnes 13" som du kan spille på! I denne tråden ble det linket til en lamborghini laptop til 22k med 9300m gs skjermkort. Jeg er ganske sikker på at det er det beste skjermkortet man får til de størrelsene. 9300m gs er low-end og er udugelig til spilling. FM og slike spill derimot går jo bra, men skal man spille spill med litt grafikk, vik unna. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 HP har en 13.3" med 9300M GS også. Prisen er så klart mye lavere enn den fra Asus. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Som sagt lenger opp i posten så spiller jeg BF2 på high med 4xAA med m1330'n. Synes ikke det er så galt jeg Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Som sagt lenger opp i posten så spiller jeg BF2 på high med 4xAA med m1330'n. Synes ikke det er så galt jeg Er jo ikke gale det, men så er bf2 ganske gammelt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå