Iminzilion Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 har nå skjørt slack en stund.. (nettopp lagt inn slack9.0) og lurte på noe. Hvordan ser deres grafiske linux ut (x-manager) min er http://www.orstad.org/screen.jpg Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Haha, du bruker den samme wallpapern som meg Vært på KDE-Look nå? :wink: Bra den sida MarcelSB Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 jeg er ofte der ja.. masse bra der Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har akkurat lagt inn Slackware, og jobber med å legge inn fluxbox as we speak, kommer tilbake med screen en gang utover morgendagen tenker jeg Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hm.. Et lite spørsmål.. Hvorfor skal "alle" som bruker linux på liv og død vise at de har så voldsomt mye imot windows? Kan man ikke bare bruke linux for det der er, uten å ha diverse "anti-MS" ting, som f.eks. en wallpaper.. Aldri brukt linux selv... bare lurer. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 grunnen for at jeg har den bakgrunnen og fordi andre og bruker det... svaret: Vi som bruker linux har opplevd så mye tull fra microsoft sin side. Eks kildokode... microsoft hva med å gi den ut? mye bedre med åpen kildekode.... og da liker vi å mobbe windows slik er det bare Har alltid våre slikt, og kommer alltid til å være slik Lenke til kommentar
whoi Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Også er det en tøff wallpaper da, må ikke glemme det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 grr..har enda ikke fått testa slack 9.0, når jeg legger inn med lilo som boot loader klikker det helt. Det står bare 101010101 når OS`ene skal komme frem. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 da er det noe gale med boot sektoren... prøv å slett den og legg inn lilo på nytt... den enkleste måten er med fidks (windows) fdisk /mbr da sletter den booten heilt og så legger du lilo inn www.orstad.org/tux.jpg <--- der ligger bakgrunnen Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Dette skjedde med meg når jeg puttet boot partisjonen min på slave disken Den gang jeg var ung og uerfaren Tror du burde sjekke partisjoneringa, jeg... Ellers kan du vel boote fra cd'en/disketten du installerte fra... MarcelSB Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 XeLix er morsom http://home.chello.no/~rafael.moe/screenshot.png Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Den bakgrunnen med Tux som skal slå til msn'en er bare genial. Kjører den på windows 2000 jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Dette skjedde med meg når jeg puttet boot partisjonen min på slave disken Den gang jeg var ung og uerfaren Tror du burde sjekke partisjoneringa, jeg... Ellers kan du vel boote fra cd'en/disketten du installerte fra... MarcelSB hehe..er ikke helt n00b da...akkuratt samma oppsett funka i slack 8.0, men leste et sted at det var en bug i den nye lilo versjonen i slack 9.0, kanskje jeg har drømt det... Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hmm, kunnen nok lagt opp min desktop ogsaa, men hvordan tar man printscreen i linux? :oops: ( Kj;rer slack 9.0 selv... ) Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 I KDE: ksnapshot MarcelSB Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hmm, kunnen nok lagt opp min desktop ogsaa, men hvordan tar man printscreen i linux? :oops:( Kj;rer slack 9.0 selv... ) Har brukt "xwd" kommandoen selv, i kombinasjon med "convert". Disse to pleier å være standard på de fleste distribusjoner xwd -root -out dump convert dump dump.jpg (Mulig den convert kommandoen må endres litt, har ikke convert på denne boksen, fant jeg nettop ut ) Det er også en Imagemagic kommando som kan brukes, den er noe lettere å bruke men jeg husker ikke navnet... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 For å ta screenshot av hele skjermen med imagemagick programmet import: import -w root filnavn.jpg Eller for å velge hva man skal ta screenshot av, med musa: import filnavn.jpg Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hmm, sjekk http://www.angelfire.com/d20/dll//Stuff/Pi...s/snapshot1.jpg , bra bakgrunn Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 min er så stygg at jeg ikke kommer til å legge ut noen bilder her med det første :oops: Har ikke fått fiksa den slik jeg vil ha den enda.... Har rett og slett ikke hatt tid til å gjøre noe med utseendet. Til de som spør hvorfor vi linux-brukere trakaserer windows & co.: Personlig så gjorde jeg det FØR jeg begynte å bruke linux.... Og ikke etterpå. Forresten, hvorfor ikke trakassere windows? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg bruker Fluxbox som windowmanager og den er rett og slett genial. Digger det minimalistiske med den. Her er i hvertfall screenshot av min: http://home.no.net/neonxhl/desktop.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå