Wubbable Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har lurt på dette en stund: Hvis jeg vil at min signatur skal være et smilefjes (Eller annet tull), teller dette som en lovlig signatur f.eks. på visakortet mitt? Eller MÅ signaturen min inneholde navnet mitt? Hvis jeg bruker den signaturen resten av livet mitt, blir den ikke sett på som lovlig da? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har et spørsmål angående dette også, er jeg nødt til å skrive hele navne mitt, eller kan jeg bare sette forbokstaven på et av "navnene" mine? Eks: Per P. Larvik Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Med tanke på hva jeg har sett av underskrifter er jeg rimelig sikker på at hvilken vei og hvor langt blekket flyter ikke spiller noen rolle. Men husk at signaturen bør være unik, et smilefjes blir noe vanskelig der. Forkortelser er også en selvfølge da ingen nødvendigvis ser det. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har ikkje funne noke lovparagraf på dette, men eg trur det skal være nok med å sette eit merke. Er du analfabet så held det med ein X eller signatur ved å legge handa di oppå ein annan person sin hand når han skriv navnet ditt. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er stor forskjell på signatur og underskrift. Signatur trenger man ikke å tyde hele navnet. Underskrift så skal hele navnet være leselig. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 hm, det er nytt for meg. Begge kan bety navnetrekk. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå