Rivamann Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg har en q6600, asus striker 2 formula og 4gb kingston 8500 ram brikker. Har klart å få den oppi 3.6 fra 2.4, men det blir blå skjerm sånn ca kvarter inni prime95 testen! Er det noen som har det samme som meg og vet litt om åssen jeg får det til å bli stabilt? vCore: 1.35 Mem: 2.10 Vtt: 1.5 Vll:1.608 NB:1.5 SB:1.5 Endret 5. november 2008 av Rivamann Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Heisann... Uten at jeg har så mye peil så ville jeg sagt mer volt på cpu. På en kamerat sin q6600 må jeg opp i 1,45-1,5 volt på cpu. Da på 3,5ghz... Lenke til kommentar
Rivamann Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Heisann... Uten at jeg har så mye peil så ville jeg sagt mer volt på cpu. På en kamerat sin q6600 må jeg opp i 1,45-1,5 volt på cpu. Da på 3,5ghz... jo takk for rådet prøvde det og jeg tror det faktisk funket, klarer ikke helt å kjøre prime 95, den stopper etterhvert, men det går bra å spille da. det er vel det viktigste hehe (Et lite spørsmål: åssen får jeg spesifisert komponentene mine sånn som du ottesen Endret 6. november 2008 av Rivamann Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Min er heller ikke helt stabil i prime, men har aldri stoppet\klikket under vanlige ting som film og spill. Jeg bare gikk inn på "my controls" også endret på signaturen min. Du ser det nok med engang hvordan du kan gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå