Star Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har for en tid tilbake opprettet konto i Glitnir. Ble naturlig nok usikker rundt bankens situasjon da flere andre islandske banker hadde behov for umiddelbar hjelp: Likevel - Glitnir i Norge eg vel strengt tatt ikke en filial men en selvstendig bank med selvstendig konsesjon? Når de i tillegg er dekket av Bankenes Forsikringsfond er vel skepsisen min ubegrunnet, eller hva? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så lenge du har saltet mindre enn 2 millioner så er du sikret mot bankkonkurs. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Glitnir er trygg. Den er overtatt av en rekke norske banker, og vil nok endre navn innen kort tid. Den er godt kapitalisert og med kapitalsterke eiere. (jeg tipper de går tilbake til det gamle navnet BNbank) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vår hovedbankforbindelse de mer enn 10 siste årene har vært Glitnir, tidligere BNbank, og vi har ikke vært bekymret for våre penger der. Vi er derimot spente på å se om de gode betingelsene banken har hatt blir videreført av de nye eierne, eller om det blir en Sparebank1-avdeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå