Gå til innhold

MTU fri vs. Tele2 Sheriff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er mye på farten så syns eg det er litt irriterende med nettbytte (roaming). Det hender du detter ut i en samtale når det skjer. Gjelder Tele2, MTU og OneCall. Har prøvd alle og kjører taxi. Er nå tilbake hos NetCom. Du kan jo kikke på Chess Premium, Netcom dekning (uten roaming), tror det passer ditt ringemønster.

http://www.chess.no/abonnement/chesspremium2/chesspremium

Lenke til kommentar
Var vel ikke det jeg spurte om, men takk alikevel.

 

You're welcome. :) Var vel ikkje akkurat det du spurte om nei.

MTU har nok komt seg siden oppstarten (skal ikkje mye til) men vil anbefale Sheriff om valget står mellom dei to abo. Eneste med Tele2 er at samtalespesifikasjonen på mine sider henger etter med endel dager. Ca 4-5 dager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En vesentlig forskjell er at MTU har Telenor-dekning og Tele2 har NetCom-dekning. Sjekk om noen av dem har dårlig dekning hvor du bor/jobber/ferdes. Det er veldig surt å sitte på jobb uten dekning...

 

Samboeren min har MTU og har hatt en del problemer med sms, mms og andre ting (i senere tid).

 

Husk å sjekk forrige spesifiserte faktura, og legg inn eksakte data, også for datatrafikk i mobilkalkulatoren.

Endret av cavey
Lenke til kommentar
altså. du kan ikke sende melding til 1985, 1881, 1880 osv for nummeropplysning med MTU.

det alene er teit nok til å la være å bruke dem.

Er ikke dette løst nå da? (Det er jo uansett de dyreste nummerene, så dumt å benytte dem uansett da det er billigere alternativer som har fungert lenge hos MTU.)

Lenke til kommentar

Den billegaste måten å søke på eit telefonnummer er å starte Opera Mini, og gå inn på www.telefonkatalogen.no eller liknande sider. Då betalar ein berre nokre øre for datatrafikken. Og dersom ein brukar MTU sitt nett skal data vere gratis. Dersom dei har fått det til å virke, då. Det var vel lenge at ein måtte bruke Telenornettet for e-post/surfing. Er det slik framleis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...