Bister Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei Så at MPX hadde tilbud på denne telefonen nå, er en av de som ikke gidder å bruke så mye penger på mobil Men har ikke lest så altfor mye positivt om denne telefonen at det gjør noe. Er det problemet med at knappene knekker fjernet fra alle mobilene nå? Eller er det kansje en annen telefon fra SE som er å anbefale som ikke er så altfor dyr? (helst med skyvedeksel) =) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tasteproblemet skal være fikset. Jeg kjøpte min med en gang den kom ut og har taster som er sprukket, men har ikke giddet å fikse det. Bortsett fra det er det en god liten rakker, kanskje litt svak på batterifronten når den brukes som MP3spiller, men mulig jeg er kresen:) Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Spørs nok om det blir kjøp av denne på MPX da :)Vil gjerne høre fler erfaringer? Endret 5. november 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå